Toon posts:

voeding kapot gegaan??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus het probleem dat me beeldscherm flipt en als je me kast aanraakt met een stuk ijzer of als je een stekker er uit haald dat meestal me pc dan in eens crashed? , nou is me hdd ook 2 weken geleden zomaar kapot gegaan toen ik me pc aan dee en ook een geforce 2 is er in kapot gegaan. en zit ik nu met een leen hdd van de shop waar me geforce 2 kapot is gegaan ( ja ken ook dat die lamers hem kapot gemaakt hebben ), maar me pc doet steeds raarder me beeldscherm flipt als een gek tegenwoordig me hdd valt uit ofzo?????
is dan nu me voeding kapot? ik heb geen andere om er in te doen voor me video kaart heb ik ook al nieuwe drivers enzo geprobeerd maar hij flipt nog steeds :( dus ik denk dat me voeding alles mold.
pc specs:
amd athlon 900
aopen ak 73pro
geforce 4 ti4200 van pof

heb ook al gesearched op got btw

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:46

TwoR

Gekleurde stippen

Heb je je kast geaard?? Probeer anders gewoon een keer een andere en kijk of het dan beter gaat.

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 02 oktober 2002 @ 09:09:
Heb je je kast geaard?? Probeer anders gewoon een keer een andere en kijk of het dan beter gaat.
hij was ooit geaard maar als ik zo schroefendraaier met zo lampje er tegen houd gaat ie wel branden. en ik heb ook een aldi tv kaart er in maybe dat die tv kabel me kast naar de kloote helpt?

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Haal die er dan eens uit en kijk dan og eens. En het lijkt me nie onverstandig om je kast toch mar te aarden.

• M4rtijn
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 11:09

M4rtijn

Spinnin' around

Klinkt inderdaad erg aannemelijk. Zowel de mantel van de VGA connector als de tv-kabel kunnen onder een voelbaar prikkelende spanning staan. Vergeleken bij die spanning zijn de spanningen waarmee de pc werkt (een paar Volt) erg klein, dus zo kun je grote fouten krijgen doordat de nulspanning (de aarde) niet constant is.

Verwijderd

Topicstarter
lol tv kabel is er uit en me lampje in me srewdraaier brand nu zelfs als ik hem niet aard ofzo? en als ik hem aard brand ie heel vel? id sat goed? owja btw als je stopcontact geaard is moeten er toch van die klipjes naast zitten? of hoef dat niet?

• M4rtijn
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 11:09

M4rtijn

Spinnin' around

Je stopcontact moet inderdaad een randaarde aansluiting hebben (de lipjes), maar die lipjes moeten dan natuurlijk ook daadwerkelijk met een aarddraad aan aarde zijn gelegd.

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik heb nergens zo stopcontact hier :P

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Leg anders de aarde naar en verwarming ofzo. Werkt bij mij heel goed ;)

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 02 oktober 2002 @ 09:23:
Leg anders de aarde naar en verwarming ofzo. Werkt bij mij heel goed ;)
gewoond draadje op kast en dan naar de verwarming? lol ken ik 7 meter draad kopen :P

Verwijderd

Kijk uit met een kabel naar de verwarming! Zo is hier een hele pc om zeep geholpen!
maakt je mobo soms sluiting ofzo??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 09:35:
Kijk uit met een kabel naar de verwarming! Zo is hier een hele pc om zeep geholpen!
maakt je mobo soms sluiting ofzo??
ow dan maar geen draadje

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

O vreemd bij mij werkt het wel goed. Maar je zou idd kunnen kijken of je mobo niet tegen je kast aankomt. Heb je het al geprobeerd zonder die TV kaart??

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 02 oktober 2002 @ 09:47:
O vreemd bij mij werkt het wel goed. Maar je zou idd kunnen kijken of je mobo niet tegen je kast aankomt. Heb je het al geprobeerd zonder die TV kaart??
mobo komt altijd tegen je kast?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53
Nee, daar heb je die spacers voor, omdat te voorkomen. Bij de aansluitingen komt ie idd tegen je kast, maar daar staat als het goed is geen stroom op...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Pagina: 1