Hier is mijn eerste casemod. Mijn chieftec kast moest eraan geloven. Het logo is in ME10 getekend (CAD applicatie) en vervolgens naar de laser gestuurd. (Eerst had ik een logo gepakt en dat gevectoriseert, maar dat was niet goed genoeg gelukt om het bruikbaar te maken voor de laser.) Daar is hij met luchtdruk uitgesneden. De plaat was dun genoeg om lucht te gebruiken, dus de laser moest deze ronde ff uitzitten 

Door de warmte ontwikkeling is de kast een beetje gaan 'smelten. Vandaar de rare bramen aan de randen.

Vervolgens is er een 2mm dikke lexaan plaat aan de achterkant tegenaan gelijnd. De CCFL's zitten aan de linkerkant en op de bodem.

Ik moet alleen nog de kabel rommel in mijn kast opruimen en dan ziet het geheel er weer wat fatsoenlijker uit.

Door de warmte ontwikkeling is de kast een beetje gaan 'smelten. Vandaar de rare bramen aan de randen.

Vervolgens is er een 2mm dikke lexaan plaat aan de achterkant tegenaan gelijnd. De CCFL's zitten aan de linkerkant en op de bodem.

Ik moet alleen nog de kabel rommel in mijn kast opruimen en dan ziet het geheel er weer wat fatsoenlijker uit.
[ Voor 12% gewijzigd door GreenGolf3 op 08-12-2002 12:56 ]
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120