Is er iets mee aan de hand? De helft van de tijd dat ik een pagina open krijg ik voor elke smilie een broken picture. Refresh ik een keer of 5 doen ze het opeens wel. Ben ik de enige die er last van heeft?
Je bent niet de enige, ik had er gisteravond ook last van... ach last van is misschien een groot woord 
Ik denk dat Kees vergeten is om een nieuwe doos smilies te bestellen
Ik denk dat Kees vergeten is om een nieuwe doos smilies te bestellen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
jah, hetzelfde probleem hier soms, zeer irritant en weet nie hoe ik eraf kan komme, zal wel aan de GoT pic server liggen denk
hier hetzelfde: JvH: sinds wanneer is Mandrake een OS ?
Dat heb ik inderdaad ook wel eens, maar als ik dan op zo'n smilie klik en dan 'afbeelding weergeven' doe werken ze vaak wel
The devil is in the details.
Het gekke is dat het wisselt. En vooral ook bij veel topics uit de search, maar dat kan ook toeval zijn.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
* Koffie heeft hier ook al ruim een maand last van.
Keeeheees .. doe eens ff snel de smiley importeur bellen
Tijd voor een nieuwe sig..
hmm, ik denk dat iedereen er wel last van heeft, volgens mij heb ik het al sinds de invoering van React, helemaal zeker weet ik het niet, wel lang in ieder gevalKoffie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:31:
* Koffie heeft hier ook al ruim een maand last van.
Klopt, ik heb het ook sinds die tijderkens schreef op 02 oktober 2002 @ 12:34:
[...]
hmm, ik denk dat iedereen er wel last van heeft, volgens mij heb ik het al sinds de invoering van React, helemaal zeker weet ik het niet, wel lang in ieder geval
De lachsmilie doet het in oude topics meestal helemaal niet
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
De grafische smilies er uit en gewoon weer tekstgeorienteerde smilies..... zo hoort het ook bij echte tweakers natuurlijk :-)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hmmm ja en weg met de layout, back to ASCII/ANSIAlfredt schreef op 02 oktober 2002 @ 12:38:
De grafische smilies er uit en gewoon weer tekstgeorienteerde smilies..... zo hoort het ook bij echte tweakers natuurlijk :-)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hmm ik had er toch echt zojuist last van bij een nieuw topic. Oud of nieuw maakt dus blijkbaar niet uit.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 12:41:
Alleen bij oudere topics, van voor React..bij nieuwere topics totaal niet.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
heb dr ook last van.
gewoon met xp en ie 6
maar volgens mij alleen met topics uit de search
dus niet uit de active topics
gewoon met xp en ie 6
Check mijn vorige postdamster schreef op 02 oktober 2002 @ 13:39:
heb dr ook last van.
gewoon met xp en ie 6
Ik ben zojuist in twee andere Lieve Adjes topics geweest die hier vlak onder staan, dus ook nieuw. Ook zonder search of active topics te gebruiken. En dus ook zonder smilies
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
haha, ik lees jouw postingMindwalker schreef op 02 oktober 2002 @ 13:43:
[...]
Check mijn vorige post
Ik ben zojuist in twee andere Lieve Adjes topics geweest die hier vlak onder staan, dus ook nieuw. Ook zonder search of active topics te gebruiken. En dus ook zonder smilies
ga daarna via active topics naar een thread
en heb er opeens ook last van bij active topics
Hier ook: Winxp IE6 Heb soms ook last dat de usericons het niet doen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Heb het in veel verschillende browsers en in Linux of Windows maakt niet uit..
Ligt dus aan GoT
Ligt dus aan GoT
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
hier hetzelfde: JvH: sinds wanneer is Mandrake een OS ?
Distro: Mandrake
Version: 9.0 Final
Zo dan?
Niet alleen de smileys doen het vaak niet ook de plaatjes op de frontpage blijven vaak steken. Een "show picture" tovert ze dan weer wel tevoorschijn. Vaak doen 29 van de 30 plaatjes het dan wel maar blijft er 1 'hangen'.
Wazig probleem.. Misschien iets met de loadbalancers ofzo die op de eoa manier sommige plaatjes niet doorgeven
Wazig probleem.. Misschien iets met de loadbalancers ofzo die op de eoa manier sommige plaatjes niet doorgeven
Ik wel hoor, dan zit je te lezen en dan zie je dus helemaal geen smileys / edit buttons enzo.. dat is echt irritant (IE6 met WIN98SE)
Ook de FP heeft hier last van bij mij, zo af en toe. Lijkt me een server probleem, met de loadbalancers idd
Ook de FP heeft hier last van bij mij, zo af en toe. Lijkt me een server probleem, met de loadbalancers idd
Volgens mij is dat het niet, dat is statische content, dat is niet zwaar, die komt volgens mij zo van de (ongeloadbalancde) plaatjes/file-server.MAZZA schreef op 02 oktober 2002 @ 19:32:Wazig probleem.. Misschien iets met de loadbalancers ofzo die op de eoa manier sommige plaatjes niet doorgeven
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
en dan met name images.tweakers.net lijkt me dat die lb dat niet altijd correct afhandelt ofzo...DaNo2002 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:07:
Ik wel hoor, dan zit je te lezen en dan zie je dus helemaal geen smileys / edit buttons enzo.. dat is echt irritant (IE6 met WIN98SE)
Hoewel ik bij replyen wel altijd alle smilies zie enzo, erg vaag

gathering.tweakers.net/global/smileys/.gif
die moet ff hersteld worden
die moet ff hersteld worden
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
KBDE schreef op 21 oktober 2002 @ 23:23:
Bij deze eff een flinke trap
Ik heb er ook (nog steeds) last van.
* BreadFan zat al op je kick te wachten
* BreadFan heeft er ook last van
Ik heb er vooral last van in oude topics, zoals al werd gezegd. Daar verwijzen de smileys naar
code:
terwijl ze in nieuwe topics verwijzen naar1
| http://213.239.154.10/forum/image.gif |
code:
In nieuwe topics heb ik er echter vrij weinig last van.
1
| http://gathering.tweakers.net/global/smileys/image.gif |
images.tweakers.net ligt er nu volledig uit hier... ik heb nu opera gezet op het gebruik van cached images zodat ie niet grijs beeld blijft geven en de layout nog niet verneukt is enzow...
edit:
eindelijk hij werkt weer na een uurtje...(was al een probleem voor de post
dus let niet op de post tijden...)
eindelijk hij werkt weer na een uurtje...(was al een probleem voor de post
Ik heb het meestal alleen als er heel veel smiley's op staan (nieuw & oud). En dan meestal op de momenten dat half GoT-online is. nieuwe server...?
Maarja, ik overleeft het wel
ff voor de duidelijkheid
of de smilies werken heeft letterlijk NIKS met je OS of je Browser te maken, (behalve als je lynx gebruikt)
het is idd een serverprobleem, en het lijkt me heel sterk als het door de loadbalancers komt (aangezien die geen html parsed
)
waarschijnlijk zit er een bugje in iemands php code
't zou wel kunnnen dat het maar op 1 machine zo is, zodat je alleen wanneer je die server gebruikt er last van heb (hoewel ik niet denk dat ze op elke server apparte stukjes code hebben staan)
of de smilies werken heeft letterlijk NIKS met je OS of je Browser te maken, (behalve als je lynx gebruikt)
het is idd een serverprobleem, en het lijkt me heel sterk als het door de loadbalancers komt (aangezien die geen html parsed

waarschijnlijk zit er een bugje in iemands php code
't zou wel kunnnen dat het maar op 1 machine zo is, zodat je alleen wanneer je die server gebruikt er last van heb (hoewel ik niet denk dat ze op elke server apparte stukjes code hebben staan)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dat zeg jij - maar hoe zat het ook alweer met die door Apache (?) gegenereerde mime-types? 't Schijnt dat de server wat bugjes vertoonde waardoor af en toe het verkeerde type werd meegegeven (html ipv gif). Sommige browsers waren/zijn daar gevoeliger voor dan anderen.BasieP schreef op 22 oktober 2002 @ 09:17:
ff voor de duidelijkheid
Bovendien is het wel prettig om teveel informatie te hebben, dat maakt het bughunten er alleen maar makkelijk op. IE6/XP heeft er iig last van, zal thuis ook eens opletten.
Zal eens ff zoeken.
edit:
Maar mooi dat ik niks kan vinden
Maar mooi dat ik niks kan vinden
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
heb er ook last van...en dus ook bij nieuwe topics....wel vervelend dat Netscape geen show picture optie heeft (niet dat ik weet iig
)
Misschien toeval... maar sinds ik de connecties van de browser naar 10 heb verhoogd (ipv de standaard 4) lijkt het probleem opgelost te zijn.
Iemand dezelfde ervaring ?
Welke browser praat je over?KBDE schreef op 27 oktober 2002 @ 02:37:
Misschien toeval... maar sinds ik de connecties van de browser naar 10 heb verhoogd (ipv de standaard 4) lijkt het probleem opgelost te zijn.
The devil is in the details.
Hmmz... het probleem is een HEEL stuk minder... maar echt 100% opgelost is het dus nog niet !
Maar goed, misschien hebben jullie er toch wat aan.
Maar goed, misschien hebben jullie er toch wat aan.
Pagina: 1