[digicam]Hp Fotosmart 215 loopt vast na nemen foto

Pagina: 1
Acties:

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 09:58
Ik heb afgelopen zaterdag op een computerbeurs eindelijk een digicam gekocht na een aardige demonstratie.
Maar nu loopt het ding iedere keer als ik een foto neem vast, de aan en uit schuif reageert niet meer, soms knippert het memcard icoon...
Maar als ik hem dan zo laat staan tot me batterijen leeg zijn (een min of 20 dus) dan zegt ie als ik daarna kijk dat er geen foto's op de kaart staan.
Ook zegt ie standaard dat ik nog 0 foto's kan nemen.
De flashcard (CM 8 mb) heb ik al diverse keren geformatteerd.

Ligt dit aan de card, de batterijen of is me camera verrot ?

Ik heb al wat topics over dat ding gelezen, maar zijn 1,2v oplaadbare duracell (1800mAh (zo schreef ik het toch ?)) genoeg ?

(de andere topics die ik niet wou gaan kicken :)
hp photosmart 215 en oplaadbare batterijen
[rml][ BC3] HP PhotoSmart 215[/rml]

sebsoft.nl

• Icheb
*Subtiel kickje*

ff wat info nog : ik heb die oplaadbare batterijen geprobeerd en nog steeds loopt ie vast...

Waar ligt het aan ?
De cam, mijn skills of de memcard ? :X

sebsoft.nl

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Ken het probleem (ik heb mijn hp 215 overigens 13 !! maanden dus geen garantie meer)

ik kan gewoon 20 foto's maken en er dan later achter komen dat er maar 1 op de CF staat.
heb al andere cf, batterijen etc. geprobeerd.

Als je een poosje terug deze cam gekocht hebt breng hem dan terug, heeft hp niet zo'n niet goed geld terug achtie ?? terug brengen = miskoop ! :r

ik ben nu een jaar verder en wil een andere cam, niet alleen omdattie stuk is

kleur vaak korrelig
vreet batt.
geen optische zoom

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Icheb
xychix schreef op 03 oktober 2002 @ 06:35:
Ken het probleem (ik heb mijn hp 215 overigens 13 !! maanden dus geen garantie meer)

ik kan gewoon 20 foto's maken en er dan later achter komen dat er maar 1 op de CF staat.
heb al andere cf, batterijen etc. geprobeerd.

Als je een poosje terug deze cam gekocht hebt breng hem dan terug, heeft hp niet zo'n niet goed geld terug achtie ?? terug brengen = miskoop ! :r

ik ben nu een jaar verder en wil een andere cam, niet alleen omdattie stuk is

kleur vaak korrelig
vreet batt.
geen optische zoom
Hoe heb je dat probleem dan opgelost ?
Of loopt ie bij jou niet direct vast als hij naar de CF card moet gaan schrijven ?

* Icheb krijgt vandaag een andere CF card binnen in de hoop dat die het wel doet

Kan hem niet terugbrengen, op een comp beurs gekocht, ik heb wel 3 maanden carry in garantie maar dat is alles...

sebsoft.nl

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als uit uitga van mijn eigen ervaring ligt dit waarschijnlijk aan je memory card. Ik heb ook een soortgelijk probleem meegemaakt met een Sony en een rotte Memory Stick.

• Icheb
Coppertop schreef op 03 oktober 2002 @ 10:45:
Als uit uitga van mijn eigen ervaring ligt dit waarschijnlijk aan je memory card. Ik heb ook een soortgelijk probleem meegemaakt met een Sony en een rotte Memory Stick.
Sorry voor de kick, ik heb eindelijk die card binnen en hij werkt goed nu...
Dus bedankt voor je hulp

sebsoft.nl

Pagina: 1