ik heb vandaag een andere koeler op mijn computer laten zetten.....want mijn oude begon raar te doen... dus dacht ff andere er op laten zetten....naaaa ding er op laten zetten....kwam ik thuis....ik de computer aan doen...wou gelijk ff kijken in de bios....kijken of die goed draaide.......naaaa ik kwam nog geen eens in de bios...opeens ging mijn monitor standby..ik dacht restart wel ff ....en toen ging die niet meer aan.... ik de kast open doen....bleek dat die koeler er niet goed op zat ....hij hing half tegen het moederbord aan....
ik heb de zekering in de voeding na gekeken....niet doorgebrand...... wie weet wat er kapot kan zijn????
Je... CPU koeler zat er niet goed op? Dan is je CPU en misschien zelfs je moederbord doorgebrand denk ik...
Forget your fears...
...and want to know more...
idd, CPU 99% zeker dood.
Nu moet jij natuurlijk zien te bewijzen dat JIJZELF nietmeer aan die koeler bent geweest sinds die vervangen is. Door transport ofzo kan die er ook afgaan, maar dan moet je em al meenemen op bromfiets ofzo
Hopelijk krijg je garantie, maar ik zou er niet echt op rekenen...
Hoedanook balen, maar weinig dat je kan doen...
(btw, hopelijk niet door een vried ofzo laten doen, want das balen als er dan iets misgaat.. I know, I've been there
)
Nu moet jij natuurlijk zien te bewijzen dat JIJZELF nietmeer aan die koeler bent geweest sinds die vervangen is. Door transport ofzo kan die er ook afgaan, maar dan moet je em al meenemen op bromfiets ofzo
Hopelijk krijg je garantie, maar ik zou er niet echt op rekenen...
Hoedanook balen, maar weinig dat je kan doen...
(btw, hopelijk niet door een vried ofzo laten doen, want das balen als er dan iets misgaat.. I know, I've been there
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
kutje daar was ik al bang voor
ik wou hem er eerst zelf opzetten...... maar toen zei die jongen: als je het nog nooit hebt gedaan.... kan je het beter niet doen..want dan kan je je moederbord kapot maken met het er af halen van de oude koeler....dus zou het het mij laten zien
ik gekeken......heel simpel...maar ja... je moet die koeler er natuurlijk wel goed op klikken....maar dus na dat die niet goed opstarten.. heb ik de koeler er wel goed opgezet....(beetje dom trouwen) EN DAN HOOR JE ZO EEN KLIK DIE IK NIET HOORDEN TOEN HIJ HEM ER HEEFT OPGEZET>>>>>
maar ja ik denk wel dat die zijn verantwoordelijkheid neemt....dus zou wel nieuwe cpu krijgen ....en als moederbord ook kapoet is .... dat dan ook...
bedankt voor de snelle reactie's
ik wou hem er eerst zelf opzetten...... maar toen zei die jongen: als je het nog nooit hebt gedaan.... kan je het beter niet doen..want dan kan je je moederbord kapot maken met het er af halen van de oude koeler....dus zou het het mij laten zien
maar ja ik denk wel dat die zijn verantwoordelijkheid neemt....dus zou wel nieuwe cpu krijgen ....en als moederbord ook kapoet is .... dat dan ook...
bedankt voor de snelle reactie's
Je hebt blijkbaar die koeler er in de winkel op laten zetten? Dat maakt je positie wel beter. Gewoon naar die winkel gaan en met een stalen smoel zeggen dat ie het niet doet (wat geheel de waarheid is zonder geknoei van jouw kant). Klink een beetje dom, dat werkt allen in je voordeel (zeker in het begin).
Die jongens hebben niet echt een winkel....maar het is wel een officieel bedrijf....website.........en ze hebben mij verteld dat ze wel met een winkel samen werken...(zo komen ze ook aan hun onderdelen) ze verkopen ook computers aan bedrijven.....(daar ken ik ze van) dus het komt denk ik wel goed.....
Klinkt als een zeer deskundig stelletje...
Forget your fears...
...and want to know more...
Offtopic: adam_, wil je in het vervolg wat minder enthousiast gebruik maken van de puntjes? Dat leest namelijk zo irritant.. Een zin sluit je af met een puntje en start je met een hoofdletter. Dus niet met een overvloed aan puntjes. Er wordt van je verwacht dat je hier normaal Nederlands schrijft en niet in zo'n chat-style. Zie verder ook de FAQ Forumgedrag
Pagina: 1