Hi,
nadat ik al gestoord was geworden van de oude problemen met deze PC heb ik besloten om bovenstaand board aan te schaffen vanwege goede ervaringen in het verleden. Echter kloot ik nu al 3 uur met deze bak zonder een fatsoenlijk resultaat
De PC stop gewoon met booten na +/- de helft van de balk is doorgelopen (Win2K bootscreen). Bij WinXP hetzelfde probleem. Gek genoeg draait de installatieprocedure volledig door (zowel 2K als XP), installeert alle drivers, maar als je dan eindelijk aan de slag wil verrekt ie het. In safemode nul foutmeldingen etc. Er zit een 400Watt voeding in dus die kan het probleem niet veroorzaken (lijkt me). BIOS is ook al geflashed maar dat bracht meer problemen dan oplossingen. Verdere config: GeForce2MX, 128MB RAM, Maxtor 30Gb IDE en een Pioneer DVD115. Het board heeft sound en LAN onboard. Iemand een briljante inval voor ik mezelf door mn kop schiet?
nadat ik al gestoord was geworden van de oude problemen met deze PC heb ik besloten om bovenstaand board aan te schaffen vanwege goede ervaringen in het verleden. Echter kloot ik nu al 3 uur met deze bak zonder een fatsoenlijk resultaat