"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Traag get a life !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Heb ik al, was in de aanbiedingsalutem schreef op 01 oktober 2002 @ 23:54:
Traag get a life !
Maar ff serieus.... GoT is aan het verzakken qua niveau en sommigen zien dat niet meer zitten, meer valt er niet over te vertellen. Mail die figuren anders
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Tja of ik het nu een waardevolle post vind,(van zowel jouw als van de topic starter) dat is een 2e, maar je gaat er toch wel over nadenken, dat er idd wel eens stront aan de knikker kan zijn.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Tjah, sommigen raken uitgekeken, en willen dat op een vreemde manier kenbaar maken.
ik begin wel een beetje moe van te raken ondertussen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De "reden" dat ze stoppen zou een jaar geleden ook al geldig zijn.
Op een gegeven moment is de rek eruit, of je bent er (erg) vroeg bij en je viert het koord wat. Kom je er achter als het koord breekt ben je te laat
Ergo: Als je lichtjes het idee begint te krijgen dat je het zat begint te raken -> neem ff wat gas terug
[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 01-10-2002 23:58 . Reden: Hee, dicht :D ]
Dit topic is gesloten.