Toon posts:

Dell Inspiron 3800 Keyboard probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enige tijd in het bezit van een Dell Inspiron 3800.
Sinds dag 1 heb ik er eigenlijk al problemen mee. Het probleem zit hem in het keyboard. Een deel van het keyboard (rechts) valt regelmatig uit, het uitvallen van het keyboard lijkt soms ook de gehele laptop te weerhouden om uberhaupt te booten (leds gaan even aan en dan na 2 seconden weer uit).

Dell heeft binnen de garantie een keer het mobo vervangen, nu buiten de garantie lijken ze niks meer te willen doen. Nu denk ik dat dit een veel voorkomend probleem is, mede omdat ik op een aantal andere sites (en op GOT) ook al mensen over dit probleem heb horen klagen (http://www.summitlake.com...ll_Customer-Firewall.html bijvoorbeeld).

Zijn er hier mensen die ook last van dit probleem hebben? Ik wil Dell namelijk graag gaan aanpakken als dit een veel voorkomende fout is...

Verwijderd

ik zou zeggen koop geen Dell....
dan voorkom je al heel wat problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
beetje laat nu he dacht ik zo...

Verwijderd

Topicstarter
niemand ideeen?

Verwijderd

Hmm, ik heb ook een Dell 3800, en daar heb ik een heel raar beeld probleem. Allemaal vage strepen... Heel irritant. De ene keer doet ie het wel, en de andere keer doet ie weer normaal :? Het toetsenbord functioneerd echter normaal. Om nu te zeggen dat alle Dell laptops slecht zijn vind ik een beetje overdreven. Ik heb zelf een Inspiron 7000 en die is nu al behoorlijk wat jaartjes oud en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad :P Ze kunnen dus wel goede laptops maken, de goedkopere versies zijn misschien een beetje brak... :? Misschien is het gewoon toeval... I don't know. Heb je trouwens al bij Dell Talk gekeken... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dell Talk, is dat een thread?
Pagina: 1