Op mijn werk willen ze een macro hebben dat er voor zorgt dat als gasten via de website een kamer of arrangement boeken, en dan een bevestigings mail terug krijgen
hoe pakken we dat aan?
hoe pakken we dat aan?
Verwijderd
Kan ik daar makkelijk achterkomen? als ik nu thuis zit?Klaaz schreef op 01 oktober 2002 @ 23:46:
't zou handig zijn als je vermeld op welk systeem de betreffende website draait.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Er wordt inderdaad gewerkt met CGI. Maar kunnen jullie bij de CGI-scripts? Kunnen jullie zelf CGI-scripts draaien? Ik heb het vage vermoeden van niet, aan jullie provider te zien. Dit LIJKT mij een webbouwbedrijf, dat een 'standaardframework' heeft waar ieder restaurant zijn eigen gedeelte kan bijhouden.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:19:
als ik het goed zie in de broncode word gewerkt met cgi....
aangezien je zelf je topic niet kan veranderen nadat je onbewust een type fout maakt en maar 1 woord verkeerd heb gespeld en niet 2Soultaker schreef op 02 oktober 2002 @ 00:33:
Als je niet de moeite wil nemen om allebei de woorden in je topic titel fatsoenlijk te spellen, hoef je van mij geen hulp te verwachten. Dit gecombineerd met het ontbreken van genoeg achtergrondinformatie om het idee te geven dat je de FAQ/QuickStart hebt gelezen, maakt dat ook jij bij die groep gebruikers hoort die blij mogen zijn dat ik geen moderator ben.
Oh ja, CGI is geen taal.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 00:44 . Reden: t tje ]
Verwijderd
Als je dan toch zo bijdehand doet, schrijf dan wel gespeld met een d!aangezien je zelf je topic niet kan veranderen nadat je onbewust een type fout maakt en maar 1 woord verkeerd heb gespelt en niet 2
en ik weet dat ik [iets] voor het topic moet zetten...
Als je dat weet, waarom doe je het dan niet? En als je een topic opent is het niet ongebruikelijk dat je je tekst nog even naleest (dat is sowieso wel netjes). Een spelfoutje moet kunnen en ik verwissel zelf ook wel eens een d met een t (net als jij nu trouwens) maar dit getuigt wel van zulke ontzettende slordigheid dat ik me niet voor kan stellen dat je ueberhaupt overwogen hebt om moeite te doen voor een nette post.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:37:
aangezien je zelf je topic niet kan veranderen nadat je onbewust een type fout maakt en maar 1 woord verkeerd heb gespeld en niet 2
en ik weet dat ik [iets] voor het topic moet zetten...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 00:53 . Reden: argumentje ]
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:50:
Dus er moet een database gemaakt worden die bijhoud wat voor kamers er vrij zijn met behulp van asp/php????
en dan met allerlei andere dingen
????????????
Hoezo mail foutgespeld?
in de titel niet hoor
Verwijderd
Soultaker:
Het had er ook nog even bijgemoeten dat je ook mail fout had gespeld, zeg.
Hoezo mail foutgespeld?
in de titel niet hoor
Een duidelijke uitleg kan je imho doen volgens het stramien van:Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:59:
duidelijke uitleg dan? hoe kan ik het het beste doen?
Al in de vacation man-page gekeken? Uerberhaupt al uitgezocht in hoeverre je een user account bij je provider hebt? Ik zeg ook wel eens wat nuttigs hoor.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:59:
duidelijke uitleg dan? hoe kan ik het het beste doen?
Soultaker schreef op 02 oktober 2002 @ 01:02:
[...]
Nu we toch aan 't mierenneuken zijn: het is lief.
Zal iets in de trant zijn van:Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 01:40:
aha
maar een reply mail met de inhoud en bevestigiing dat er een kamer vastaat voor die gereserveerde data zodat dat ook in de computer gezet word....?????????//
Maar erhm. Je hebt niets gezegd dat die email of whatever ook in een database o.i.d. gestopt moest worden. Je zei alleen: Er komt een e-mail binnen en op deze e-mail moet een bevestiging gestuurd worden. Je hebt in je probleemstelling NIETS gezegd over validiteit van de aanvraag en dat de email automatisch uitgelezen moet worden.Beste blaat,
Hartelijk dank voor uw reservering. Deze is met succes toegevoegd aan de database.
Met vriendelijke groet,
De SesamStraat Gang
The site www.liemershof.nl is running Apache/1.3.26 (Unix) FrontPage/5.0.2.2510 on Linux.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()