Toon posts:

[XBOX] Online Gamen!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn hier vast wel mensen die Halo online spelen! Ik heb Xbox pas 1 dag en vandaag meteen ff online gespeeld en het is eeeecht vet! Af en toe een beetje buggy maarja daar let ik maar ff niet op ;)

Is er niet iemand die een snelle Halo server online kan zetten waar we ff een beetje kunnen knallen tegen elkaar? Ik zou het wel willen maar ik heb chello en ik woon in Nijmegen dus schiet niet echt op want iedereen heeft hier kabel :(.

Ik lees trouwens niet echt veel over het online spelen met je Xbox, volgens mij is het allemaal nog een beetje nieuw... Zijn er al mensen die wat meer spellen online hebben gespeeld? Ervaringen plaats hier!

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Volgens mij is X-Box Live helemaal nog niet operationeel. Dus online gamen kan nog niet. Was 15 november niet de intro-datum? Of was dat voor de US?

P R N D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
nose schreef op 02 oktober 2002 @ 00:28:
Volgens mij is X-Box Live helemaal nog niet operationeel. Dus online gamen kan nog niet. Was 15 november niet de intro-datum? Of was dat voor de US?
Online gamen kan dus wel alleen je moet moeilijk doen en er zijn maar iets van 4-5 games waarmee je online kan en HALO en Tony Hawk 3 zijn daar 2 van.

Alleem er zijn geen normale server met normale pings te vinden. Want alles draait maar op een kabel lijntje(iedeen zet gewoon eigen server op) dus 2-3 mensen max.

Verwijderd

X-box Live is idd nog helemaal niet online :? .

Begin volgende jaar in europa meen ik te hebben gelezen..15 november zal dan wel voor de US zijn geweest.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
Effe gezocht:
Deze games kan je nu online spelen:
Halo
Tony Hawk 2x
Tony Hawk3
Nascar Heat
MotoGP
NFL Fever 2003

Zie http://www.xbconnect.com/

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:36
BAH! Ik wil Halo voor PC man :'(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:05

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Kwartjuh schreef op 02 oktober 2002 @ 20:11:
BAH! Ik wil Halo voor PC man :'(
Hahahah

Mijn motto is : wie geen XboX heeft moet op de blaren zitten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet over Live!
Waar ik het over had was dit:
http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml
Net zoiets als Xboxconnect, maar dan beter volges mij... Het enigste nadeel is dat je weinig server vindt waar je online kan spelen, je kan alleen maar meedoen met europese servers, (dat heeft te maken met de tv-standaard) en het zijn bijna allemaal americaanse servers! :(

ps. niemand hier die ook al es online heeft geXboxed?? :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 02:39 . Reden: foutje ]

Verwijderd

IK weet nog steeds nie hoe je de X-Box online kunt spelen, moest dat met gamespy en vai je computer ? Of moet je gewoon een aparte verbinding maken?

Verwijderd

Topicstarter
Als je online wilt spelen met de Xbox doe je het volgende:
1. Sluit je Xbox aan op het netwerk
2. Download [url=http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/curinstall.asp?distid=0&download=1]GameSpy Arcade Software[/url[ en installeer het
3. Download GameSpy Tunnel Software en installeer het. (soms werkt het niet meteen, installeer m dan gewoon nog een keer)
4. Start GameSpy Arcade
5. Zorg dat je een account hebt
6. Klik op Xbox (of eerst op het tabblad met het icoontje van gamespy erop :))
7. Kies een spel (Halo duh)
8. Kies een server uit. (ALLEEN servers uit Europa werken, je kan zien waar de host vandaan komt. Als de host uit USA komt werkt het niet)
9. Join de server en klik op ready
10. Start Halo op en ga naar Multiplayer, System link en dan zou alles moeten werken :)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Het rotte is dat mijn XboX zo'n 30 meter kabel verwijderd is van mijn PC...
En * likkepot heeft geen zin om te gaan lopen zeulen met dat ding...

Xbox LIVE! wordt volgens mij best wel phat. Het enige (grote) minpunt is dat je ervoor moet betalen. Betalen en internet loopt nooit zo goed samen.
Pluspunt is dat die stats erg leuk zijn

nikszolekkeralss.exe

Pagina: 1