Toon posts:

vet overgewaardeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=613019

Hoort zeker niet op +4, eerder op +1
Blijkbaar vriendjeswerk, te zien aan het moderatieverloop. Zoals iemand al eerder opmerkte zijn er blijkbaar clannetjes aan het werk, of cloontjes. En volgens mij mogen dat soort vermoedens best geuit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Deze reactie is nog geen 2 uur oud, in zo'n geval moet je je eigen minpuntje uitdelen en de reactie verder laten liggen, hij trekt meestal zelf wel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat minpunt had ik al gegeven. Punt is dat een reactie die echt niet veel waard is zo hardnekkig naar boven wordt gemod, in een draad waar het merendeel van de reacties beduidend meer waard zijn, maar minder punten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:18

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb hem wat naar beneden gemod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik ook, maar echt snel gaat het niet meer... ;(
Met z'n allen erop af dan maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Man hedskes lees jij gewoon de faq niet of wat Netman867 zegt...

Met 1.323 pageviews per minuut en nummeros users trekt zo'n draadje wel weer goed en hoeven we er echt niet Met z'n allen erop af dan maar... .

PS: speel even advocaat van de duivel, kijken of 1 reply op hedskes weer een draad van 100 replies oplevert })

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om hem op het gewenste niveau te krijgen moeten er nog minimaal 8 downmods tegenaan.
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, 0: Interessant, -0.80: Overgewaardeerd, -0.67: Overgewaardeerd, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Off-topic, +0.44: Inzichtvol, +0.40: Inzichtvol, +0.36: Informatief, -0.33: Overgewaardeerd, -0.31: Overgewaardeerd, -0.29: Overgewaardeerd, -0.27: Overgewaardeerd, Totaal: 2.6 / 16x
Als je daar te lang mee wacht wordt dat alleen maar meer, met als eventueel gevolg dat ie nooit meer op 1 is te krijgen. Het vanzelf goed trekken geloof ik niet zo in, ik kom in oude draadjes geregeld reacties tegen die veels te hoog zijn geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik heb hem naar 2 kunnen trekken, gelijk ook wat andere reacties gemod succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat mij betreft mag de reactie een +3 krijgen, maar omdat de reactie imho wel wat uitgebreider had gekund vind ik een score van 2 genoeg. Maar de gedachte achter de reactie vind ik heel sterk.

* SvMp is trouwens niet verantwoordelijk voor de overwaardering die de aanleiding vormde van dit topic...ben net thuis :)
Pagina: 1