Even het hele verhaal: in augustus jl. kocht ik de iiyama vmp 410 (wel beeldvullend), maar een week daarop viel het beeld weg. Lampje deed het nog wel, maar beeld deed het onder geen enkele kaart meer. Wel 3 jaar onsite garantie, dus ik kreeg een andere nieuwe (deze dus). Helaas strekte het beeld niet tot aan de rand. Maar na een half uurtje, kapte deze monitor er ook mee! Geen beeld, lampje brandde wel. Het bleek aan de aarding te liggen...nu ik mijn stopcontacten geaard heb doet ie het wel.
Maar vervolgens ging die monitor dus terug om gerepareerd te worden en kreeg ik even een leenmonitor. Ik had verzocht of ze ook de h-size zouden fixen.
Afgelopen donderdag kreeg ik em dus weer terug, en even was hij beeldvullend, maar toen ik een hogere resolutie probeerde, kwam de horizontale grootte niet meer tot aan de rand van het scherm. Op alle resoluties niet.
Als ik m'n comp opstart, is het beeld in het boot-gedeelte wel gestrekt tot aan de randen. Vreemd?!
Misschien dat het zo wat duidelijker is en iemand er wat meer over kan zeggen. Ik zal maandag iig contact opnemen met iiyama.