Toon posts:

TWEE TFT OP EEN PC!!!!!!!!!!!! (hulp)?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik in het bezit van twee tft schermen een iiyama 17 inch en een viewsonic 15 inch nu is mijn probleem bij het opstarten dat mijn 17 inch iedere keer terug gezet wordt in resolutie, normaal gesproken draait deze op 1280x1024 en de 15 inch kan niet hoger dan 1024x768. En het vreemde hieraan is dat de 17 inch het ook niet iedere keer doet maar ongeveer om de 2 a 3 keer opnieuw aanzetten/opstarten. Wat is hieraan te doen en wie heeft de oplossing voor dit irritante probleem?

met vriendelijke groet

Wosan

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 13:30
meer info over je systeem please, et kan nl. alles zijn :)

KnowYourBeans

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

1st off all: een topic titel als deze is een beetje overdreven vindt je niet?
2nd: kijk eens bij de instellingen van je video kaart meestal kan je daar instellen op welke resolutie welke monitor je wil.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Je hoeft niet zo te schreewen, daardoor wordt je echt niet sneller geholpen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 14:34
powerstrip maybe :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Schrijf eens een normale post, met een normale titel, en gebruik de search eens. Voor zover ik je post kan begrijpen is het al wel vaker langsgekomen :/

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Sorry, maar probeer het eens een keer opnieuw.. En denk daarbij eens aan een goede, duidelijke en vooral niet schreeuwende (dus geen hoofdletters) topictitel.

Probeer verder eens wat leestekens te gebruiken in je post
En geef ook eens wat meer informatie, bijvoorbeeld over je systeem, os en dat soort zaken!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.