Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Simkaart + Telefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is misschien een rare vraag :

Ik heb een Nokia 8310 vandaag gekocht ( simlock vrij )
en ik heb een simkaart van ben ( van mijn abonement).

als ik dus de simkaart in de nokia stop kan ik wel gebelt worden maar ik kan niet zelf bellen. Zodra ik dat doe staat er NIET BESCHIKBAAR.

Maar als ik de simkaart in een andere telefoon doe die van ben is dan doet die het wel.

De telefoon is goed en de simkaart ook

Weet iemand wat het is en weet je er dan ook een oplossing voor.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En een andere werkende simkaart in de nieuwe 8310, werkt dat wel goed?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
het lijkt erop dat jouw simkaart een outgoing bar heeft, probeer eerst eens de simkaart in het oude toestel, werkt het hier wel? anders moet je toch even bellen met ben, om daar te kijken of er bekende problemen zijn met dit toestel en specefieke simkaarten.

Verwijderd

Ff ben bellen en vragen of die simkaart compatible is met die telfoon. Telefoonnummer 0800-7123

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01
simkaart compatible met telefoon? was dat voor onzin?
dat geldt alleen in geval van 900 of 1800 mhz netwerk...
maar als ie ontvangst heeft, is ie dus compatible
dus ik snap niet waar jij het over hebt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 10:45
je telefoon is gewoon van de vrachtwagen gevallen.. daarom werkt ie waarschijnlijk nie zo goed :P

Verwijderd

Ik zou idd eens proberen om een goed werkende simkaart in die nieuwe 8310 te stoppen en te kijken of het dan werkt. Zo niet, dan zou ik Ben even bellen en vragen of ze een simkaartwissel kunnen uitvoeren. Wat er precies aan de hand is weet ik niet, maar het lijkt me dat een simkaartwissel dit probleem wel verhelpt.
bartmen schreef op 02 oktober 2002 @ 14:19:
je telefoon is gewoon van de vrachtwagen gevallen.. daarom werkt ie waarschijnlijk nie zo goed :P
Het is geen HK hier. Gelieve dit soort reacties dus voortaan te laten.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Of check eens in het menu van die 8310 of daar toevallig uitgoing calls geblocked zijn, hetzij de closed user group (of hoe het bij die phone ook heet) toevallig aanstaat...

Verwijderd

Geregistreerd op Tuesday 01 October 2002 21:51
Welkom @ GoT

Ik denk dat het in je telefoon moet zitten, ga anders even met je telefoon en SIM kaartje langs de winkel.
Pagina: 1