Beste adjes wie van jullie kan mij eens vertellen hoeveel users met een user account onder de 2500 er nog actief zijn !!
zelf zit ik op 2263 en heb ik de nodig BC's en andere mijlpalen meegemaakt
modjes zien komen en modjes zien gaan.
maar wie zijn er nog actief van voor BC1 mijn account is toen 1 van de ongelukkige geweest en het heeft een tijd geduurt voor ik weer wat wilde posten in 1 of andere draad.
Ja toen kon je nog alles lezen als beginnende user
en zag ik de noodzaak niet om gelijk weer te reggen.
en volgens mij zweeft er ook nog ergens een cloontje waarvan ik de exacte naam/pass niet meer wist Lange_Dweil of Lange_D of iets dergelijks
of was dat mijn pré BC1 account ??
Ach de reden van deze vraag is gewoon de nieuwsgierigheid en omdat ik de laatste tijd zoveel van die berichten heb gelezen van IK STOP ER MEE wil ik het eigelijk wel eens weten.
zelf zit ik op 2263 en heb ik de nodig BC's en andere mijlpalen meegemaakt
modjes zien komen en modjes zien gaan.
maar wie zijn er nog actief van voor BC1 mijn account is toen 1 van de ongelukkige geweest en het heeft een tijd geduurt voor ik weer wat wilde posten in 1 of andere draad.
Ja toen kon je nog alles lezen als beginnende user
en volgens mij zweeft er ook nog ergens een cloontje waarvan ik de exacte naam/pass niet meer wist Lange_Dweil of Lange_D of iets dergelijks
of was dat mijn pré BC1 account ??

Ach de reden van deze vraag is gewoon de nieuwsgierigheid en omdat ik de laatste tijd zoveel van die berichten heb gelezen van IK STOP ER MEE wil ik het eigelijk wel eens weten.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier