Hallo mensen,
De topictitel is misschien niet even duidelijk, maar dat is mijn probleem ook niet !!!
Ik kreeg vandaag van www.1to0.nl mijn samsung 256Mb CL2.5 PC2700 geheugen reepje binnen. Ik had al exact dezelfde (dacht ik) van www.digiworldbv.nl ...
Maar bij die van Digiworld staat rechtsboven 220 en bij die van 1to0 235 ...
Heeft dat iets met de latency te maken of wat ??
Afijn --> ik stop de tweede in mijn A7V266 bordje en zet de pc aan. Dan krijg ik in een infinte loop dezelfde toon beepjes ... ik kijk in mijn boekje --> "no memory detected" ....
Maar zou hij niet moeten booten met die 256 die hij altijd wel gezien heeft dan ? Ik zit nu achter dezelfde pc, soms doet hij het ineens wel
... maar dan ook perfect --> spellen laden sneller en stuff.
Als ik die nieuwe eruit haal, doet hij het nooit fout
... Ik heb nog niet geprobeerd te overclocken met mijn nieuwe erbij ...
What's happening ? (vreet geheugen ook van je voeding ?)
De topictitel is misschien niet even duidelijk, maar dat is mijn probleem ook niet !!!
Ik kreeg vandaag van www.1to0.nl mijn samsung 256Mb CL2.5 PC2700 geheugen reepje binnen. Ik had al exact dezelfde (dacht ik) van www.digiworldbv.nl ...
Maar bij die van Digiworld staat rechtsboven 220 en bij die van 1to0 235 ...
Heeft dat iets met de latency te maken of wat ??
Afijn --> ik stop de tweede in mijn A7V266 bordje en zet de pc aan. Dan krijg ik in een infinte loop dezelfde toon beepjes ... ik kijk in mijn boekje --> "no memory detected" ....
Maar zou hij niet moeten booten met die 256 die hij altijd wel gezien heeft dan ? Ik zit nu achter dezelfde pc, soms doet hij het ineens wel
Als ik die nieuwe eruit haal, doet hij het nooit fout
What's happening ? (vreet geheugen ook van je voeding ?)
De meeste mensen deugen!