Toon posts:

[Monitor] sunview DX-1764Q drivers onvindbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis een schermpje bij, een oude 17"
Het is een sunview DX-1764Q en nu ben ik op zoek naar drivers, om te weten welke resoluties aan welke refreshrates en zo die aankan.
Maar ik kan dus nergens een site vinden van Sunview of een site met drivers voor Sunview schermen.

Ik heb zowel Google als Altavista volledig uitgespit en hier de search gebruikt (ook es de FAQ geraadpleegd) maar ik kom er niet uit :S

Is er iemand die weet waar ik info en drivers over dit scherm kan vinden ?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

met Powerstrip kan je drivers laten maken voor een monitor :)
probeer dat maar eens.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Ik weet dat dit een beetje laat is, maar ik had net hetzelfde probleem. Ik heb namelijk ook een Sunview DX-1764Q bemachtigd. Maar ik ben er wel uitgekomen. En toch via Google. Invoer: sunview monitor.

Ik vond: http://www.isunview.com/

Die site staat vol met een Japans/Chinees achtige taal dus daar werd ik geen wijs uit. Maar ik kon toch op download clicken. Daar vind je niet de DX-1764Q, maar wel deze:

DX-1769 Windows95/98 driver DOWN 2001.1.3

Ik denk downloaden die driver...dus dat heb ik dan ook gedaan. Dit blijkt de driver te zijn voor meerdere monitors...althans de settings ervoor. Open ik het .ini file die erzit en kijk ik wat verder dan zie ik:

[DX-1764.AddReg]
HKR,"MODES\1280,1024",Mode1,,"30-64,50-120,-,-"
HKR,,MaxResolution,,"1280,1024"
HKR,,DPMS,,1
HKR,,ICMProfile,1,8

Waar ik dan simpel weg uit haal dat de toegelaten waarden zijn:

Horizontaal: 30-64 kHz
Verticaal / RefreshRates: 50-120 Hz

Ik denk post het hier toch maar even zodat mensen die dit probleem nog meer tegenkomen zo misschien wat sneller geholpen zijn.

Groeten

Prince Paradox

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Idd een nuttige toevoeging voor toekomstige zoekacties :)

Maar het blijft een oude }:O

Dit topic is gesloten.