Het casettedeck van mijn opa's radio is een tijdje geleden stuk gegaan. Nu zou je zeggen, laat dat ding maken of koop een nieuwe, maar maken is geen optie (is al 20 jaar oud ofzo) en nieuwe kopen ook niet echt aangezien zijn versterker en vooral speakers er ook niet echt goed meer aan toe zijn.
Nu zoeken wij dus een nieuw stereosetje voor mijn opa, iets van een midi of mini setje. Op zich niet zo'n probleem, maar mijn opa is ook niet de jongste meer en nu zou het erg makkelijk voor hem zijn dat de er knopjes voor voorkeuze zenders op zouden zitten (dus een knopje met een 1 voor radio 1, een knopje met een 2 voor radio 2, etc, etc).
Ik ben vanmiddag dus even naar een paar winkels geweest om eens te kijken wat er zoal te koop is voor zo'n €200, maar wat blijkt nu er zijn helemaal geen setjes meer te koop met knopjes voor iedere radio zender.
Nu is mijn vraag dus, weet iemand een setje voor ongeveer €200 met,
-een simpele bediening
-een tuner, met dus van die knopjes voor voorkeuzezenders, of een erg simpel alternatief hiervoor.
-een casettedeck
-losse speakers
-eventueel een cd speler (niet echt noodzakelijk, maar wel handig)
-een goede afstandsbediening (het liefst met een beetje grote knoppen.)
Nu zoeken wij dus een nieuw stereosetje voor mijn opa, iets van een midi of mini setje. Op zich niet zo'n probleem, maar mijn opa is ook niet de jongste meer en nu zou het erg makkelijk voor hem zijn dat de er knopjes voor voorkeuze zenders op zouden zitten (dus een knopje met een 1 voor radio 1, een knopje met een 2 voor radio 2, etc, etc).
Ik ben vanmiddag dus even naar een paar winkels geweest om eens te kijken wat er zoal te koop is voor zo'n €200, maar wat blijkt nu er zijn helemaal geen setjes meer te koop met knopjes voor iedere radio zender.
Nu is mijn vraag dus, weet iemand een setje voor ongeveer €200 met,
-een simpele bediening
-een tuner, met dus van die knopjes voor voorkeuzezenders, of een erg simpel alternatief hiervoor.
-een casettedeck
-losse speakers
-eventueel een cd speler (niet echt noodzakelijk, maar wel handig)
-een goede afstandsbediening (het liefst met een beetje grote knoppen.)
[ Voor 0% gewijzigd door Xplosive15 op 01-10-2002 21:49 . Reden: typo's ]
For those about to rock, we salute you!