[HK] Gelijk slotje met heb je de search gebruikt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Betreft dit topic: [rml][ pic] Dit is echt vaaaag[/rml]

Ja ik heb de search gebruikt. Gezocht op url en naam van het plaatje (namelijk synvilla). Uit de search kwam niets GEEN resultaat. Vandaar mijn post van het plaatje.

Eerste reply is van HlpDsK: "als je ook de search had gechecked waren we helemaal blij geweest :{ ".

Juist ja :?

WTF moet ik nog meer doen om erachter te komen of iets al eens eerder is gepost :? Ik bedoel kom op zeg gelijk zo'n sarcastische post en een slotje hangen. Soms is het wel ERG makkelijk..

Om het in het vervolg te voorkomen: geef mij nu is tips hoe ik dan in godsnaam hetzelfde plaatje in een ander topic had moeten vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Over topics in de huiskamer die op slot zijn kunnen we kort zijn:
Deze gaan dicht omdat de mod daar vond dat het ongepast/dubbel/niet leuk whatever was. Een veronwaardigd topic met "jamaar nu is mijn topic dicht" is niet gewenst en er zal ook NIETS uit komen. Ook in de huiskamer kunnen onzintopics dichtgaan. Je mag best een discussie starten over het moderatiebeleid, maar als dat alleen als doel heeft je eigen topic open te krijgen zal het gelijk dichtgaan.
Wil je over je eigen topic in conclaaf, ICQ of mail dan een HK mod. LA topics over gesloten HK topics gaan dicht.
Uit de LA faq. Jammer dat je het opent en gesloten wordt, so be it. Kan je weinig aan doen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, hij blijkt dus al een keer voorbij te zijn gekomen in de afgelopen (dagen) tijd
Ik bedoel kom op zeg gelijk zo'n sarcastische post en een slotje hangen. Soms is het wel ERG makkelijk..
kan je moeilijk over doen, maar hij is toch terecht dicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Hij zit bv al in deze topic. :)
[rml][ mindfuck] Optische illusie[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:52
het staat in zo'n topic met allemaal van zo'n wazige plaatjes, dat kon jij ook niet weten als je dat topic niet had gezien, de sluitmessage kon wat vriendelijker ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:43:
ach, hij blijkt dus al een keer voorbij te zijn gekomen in de afgelopen (dagen) tijd

kan je moeilijk over doen, maar hij is toch terecht dicht ?
Het gaat er volgens mij niet om of hij wel of niet terecht dicht is, maar om de sluitmessage van HlpDsK. Hoe kun je searchen op een plaatje? Bovendien wordt het lastig als de search nog niet eens goed werkt. Maar als iemand tips heeft om hier op te zoeken, want ik snap het zelf ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Het gaat mij niet echt om dat topic. Kijk er was een topic van 3 dagen geleden dat hetzelfde plaatje als onderwerp had. Alleen het is zo ontzettend simpel om te roepen dat ik de search had moeten gebruiken.

Het is in mijn ogen vrijwel onmogelijk om een plaatje te zoeken met deze search. Zeker als de naam van het plaatje anders is en de url ook. Hoe moet ik dan weten of het plaatje al eerder is gepost?

Ik vraag me dan ook af hoe ik dit in de toekomst zou moeten voorkomen..

/edit: Compubiter says it all :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

MAZZA schreef op 01 oktober 2002 @ 21:48:
Ik vraag me dan ook af hoe ik dit in de toekomst zou moeten voorkomen..
Niet.
No big deal.
Het enige probleem wat ik zie is dat je het slotje beschouwt als een bestraffing.

[ Voor 0% gewijzigd door justmental op 01-10-2002 21:55 . Reden: een d/t fout :o , waar gaat het heen met de wereld? ]

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
justmental schreef op 01 oktober 2002 @ 21:54:
Het enige probleem wat ik zie is dat je het slotje beschouwdt ;) als een bestraffing.
Zoals ik hierboven al zei is het slotje terecht. Maar om dan te roepen van had de search gebruikt is in mijn ogen een beetje een makkelijke uitroep. Geen flame of wat dan ook tegen HlpDsK ofzo..

Maar er is gewoon geen manier van searchen hier die het mogelijk maakt op plaatjes te zoeken buiten de naam van het plaatje en de url wat ik netjes gedaan heb.

Hij kan dat ook niet weten verder maargoed.. Om dan gelijk te roepen van had de search gebruikt dan waren wij ook blij geweest is gewoon wat makkelijk in mijn ogen.

Ik ben niet iemand die snel klaagt hier. Voor zover ik weet voor het eerst nu in 2 en een half jaar ofzo :)
Ik vroeg me gewoon af of er dan een betere manier zou zijn om op plaatjes te zoeken hier op het forum.. Vooral ook omdat hij zo reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
MAZZA maak er niet zo'n probleem van, een slotje in de HK is geen ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
]-[Skinlab]-[ schreef op 01 oktober 2002 @ 21:59:
Ach ja zit ook wel wat in.. Ik vond het alleen wat makkelijk allemaal :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
MAZZA schreef op 01 oktober 2002 @ 22:01:
[...]

Ach ja zit ook wel wat in.. Ik vond het alleen wat makkelijk allemaal :P :Y)
ja klopt, in de search vind je de naam van dat plaatje niet :P
maarja als je dat illusie topic niet had gezien kon je het ook niet weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

MAZZA schreef op 01 oktober 2002 @ 21:59:
Ik ben niet iemand die snel klaagt hier. Voor zover ik weet voor het eerst nu in 2 en een half jaar ofzo :)
9e keer om precies te zijn :P
Ik vroeg me gewoon af of er dan een betere manier zou zijn om op plaatjes te zoeken hier op het forum.. Vooral ook omdat hij zo reageert...
Dit is het onderwerp waar we nu mee bezig zijn bij Kunstmatige Intelligentie, er is gewoon geen goed zoeksysteem om plaatjes te kunnen indexeren, dus naast zoeken op de naam kun je verder weinig doen. Maargoed, lijkt me verder wel redelijk opgelost, anders kun je HlpDsK gewoon even mailen lijkt me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
]-[Skinlab]-[ schreef op 01 oktober 2002 @ 21:59:
Nee aleen het "begeleidend schrijven" kan wel wat anders imo, maar goed een discussie daarover starten is zinloos, dat heb ik al vaker geprobeerd, en ja telkens betreft het een bepaalde mod. Hoe je het went of keert, dat valt gewoon op.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Had ik ook laatst in HK, maar kan je niks tegen doen.

HlpDsk zal ook wel gefrustreerd raken van al die slotjes :P

Met de search is dat niet te vinden nee en dat zal ook wel nooit lukken.

Misschien komen er ooit nog grote veranderingen van de search, tenminste dat is een van de vele ideeën, maar of dat helpt voor HK topics betwijfel ik.

Boeit ook niet veel, je kan nooit alles zien dus de modjes moeten 't maar dicht gooien. Als je maar probeert te zoeken en niet 3x per dag een oude topic opent.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

reply had imo idd wat vriendelijker gekund ;)

tis inderdaad zo dat je in HK moeilijk dingen kunt vinden, vanwege irritante nietszeggende topictitels en weinig tekst binnenin. En komt nog eens bij dat de search de laatste tijd ontzettend kut is.

PsYgHo, misschien eens een idee om een mailtje te sturen naar die 'betreffende mod'?

ze staan heus wel open voor discussie, alleen sommigen worden een beetje moe van als dat altijd maar zo cynisch moet (en zeg zelf, die discussie van gister ging echt nergens meer over...)

dus als je wat dwars zit, mail dat gewoon op ene normale onderbouwende manier, lijkt me beter dan dat hier terloops te vermelden. Vind ik een beetje irritant.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
LuNaTiC schreef op 02 oktober 2002 @ 09:31:
reply had imo idd wat vriendelijker gekund ;)

tis inderdaad zo dat je in HK moeilijk dingen kunt vinden, vanwege irritante nietszeggende topictitels en weinig tekst binnenin. En komt nog eens bij dat de search de laatste tijd ontzettend kut is.

PsYgHo, misschien eens een idee om een mailtje te sturen naar die 'betreffende mod'?

ze staan heus wel open voor discussie, alleen sommigen worden een beetje moe van als dat altijd maar zo cynisch moet (en zeg zelf, die discussie van gister ging echt nergens meer over...)

dus als je wat dwars zit, mail dat gewoon op ene normale onderbouwende manier, lijkt me beter dan dat hier terloops te vermelden. Vind ik een beetje irritant.
Daar gaan we weer...
Wat wil psygho berijken, juist in dit topic reageer ik op een user dat de reply niet netjes is. Wat jezelf dan ook zelf aangeeft!

Dat klein in sub geschreven is om aan te geven dat ik met hlpdsk gewoon negatiefe ervaringen heb, niets meer niets minder.. En waar gaat het hier om, juist over dezelfde. En ik ben niet de enige die dat met die betreffende mod heb, lees hier de talrijke hlpdsk topics over.

Wat betreft het laatse, als je iets persoonlijks heb (dat heb ik dus niet, maar goed) dien je dat niet hier op het forum te ventileren, dat zeg jezelf,niet dat ik me bewust ben van deze actie nogmaals, annywayz, neem dan lieftst het goede voorbeeld, door dit niet te posten, maar te mailen.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Laatste indexering vond plaats op: 30-07-2002 10:09
dat kan natuurlijk een reden zijn dat je 'm niet vond met de search :)
Pagina: 1