coax naar composite

Pagina: 1
Acties:

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 11:12
Beste tweakers,
ik kan een tv kopen maar die heeft helemaal geen uitgang behalve een coax kabel uitgang. Dus ik kan hem wel op de kabel aansluiten, maar wil hem graag gebruiken als 2e monitor. Ik heb een Asus V8440 Geforce 4 Ti 4400 met tv out. Als het moet dan kan ik ook een digitale uitgang gebruiken. Dus als coax naar composite niet kan, zou dan digitale uitgang naar coax wel kunnen? Trouwens aan welke prijsklase moet ik dan denken. Zouden jullie snel willen reageren want moet de tv voor vrijdag bestellen. Alvast bedankt!

• Nobby
  • Laatst online: 13-08 03:08

Nobby

Nuts!

dat kan wel volgens mij wel, moet je een paar draadjes samenbinden dacht ik. Maar pin me er niet op vast.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:48
Kn niet, coax = HF signaal, composite is een normaal signaal... (0,75V TT geloof ik)

Oplossing: computer -> Scart van je video -> TV (via coax)

enne.. TV voor vrijdag bestellen -> en er zit GEEN scart op? WTF koop je dan voor een aparte TV?? De TV van mn ouders had geen scart nee, maar die was ook al 20 jaar oud...

Verwijderd

Nee je kunt van composiet naar standaard antenne doen. Moet via een kastje. Het composiet signaal moet gemoduleerd worden en dan pas is het geschikt.

Verwijderd

Freehumor schreef op 01 oktober 2002 @ 21:29:
Beste tweakers,
ik kan een tv kopen maar die heeft helemaal geen uitgang behalve een coax kabel uitgang. Dus ik kan hem wel op de kabel aansluiten, maar wil hem graag gebruiken als 2e monitor. !
Je zal wel INGANG bedoelen.
Om die op een PC aan te sluiten heb je een extra kastje (modulator) nodig.
Dat kost ook beeldkwaliteit , beter uikijken voor andere TV dus...

• Freehumor
Ja die tv, kan ik heel goedkoop krijgen. Onder de 50 euro en het is een 68cm scherm. Dus wil graag dat scherm houden. Hoe duur zou zo'n boxje kosten? En heb je erg veel kwaliteits verlies. Een beetje maakt mij niet uit.

Verwijderd

inderdaad, een hoogfrequent modulator, die zaten bij die oude gameconsoles zoals de commodore

• Freehumor
Ja, hoe duur zijn die dingen?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:11

GaMeOvEr

Is een hork.

Zo'n oud lel van een TV wil je _echt_niet_ als 2e monitor hebben... Hoogstens op je TV-Out om een DivX te kijken, je krijgt een partij brak beeld als je hem als daadwerkelijke monitor gebruikt, dat wil je niet weten....

Ik heb zelf een "moderne" TV, daar vind ik het beeld wat ik krijg op 800X600 maar net kunnen, kun je nagaan hoe dat op zo'n oud ding is...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

HF modulator 50 euro?

• Freehumor
Het is geen oud ding. Het is redelijk nieuw, maar er zit helemaal niks op en het is 2e hand. Dus daarom is die goedkoop. Maar het is wel een zeer goede beeldbuis.

Zou eens informeren hoe duur zo'n modulator is.

Het is ook eigenlijk bedoeld voor divxjes.

• phoxetis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 14:28
als je 'n beetje handig bent, sloop je de videorecorder van je buurman, en haal je daar de modulator uit. of kijk links en rechts op straat of er een ouwe roestige videorecorder bij het vuilnis staat.

e
Pagina: 1