Toon posts:

checken of mail gelezen is

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, hoe kan ik checken of iemand (op hotmail account) een mail van mij geopend heeft?

is dit mogelijk met enige html code ofzo (bijwijze van spreke een soort van html pagina, met een counter derop)

PLEASE help me out

Verwijderd

hotmail geeft zelf al aan of een mail gelezen is of niet, maaruh het gaat er waarschijnlijk om dat iemand je mail "hacked".
kan je niet gewoon je password veranderen dan?
Caesartje schreef op 01 oktober 2002 @ 21:13:
[...]

Je noemt eigelijk zelf al de oplossing, gewoon een HTML mailtje sturen met daarin een plaatje ofzo waarvan je de stats kan volgen... Hetzij op eigen server, of gewoon een klein nedstat icoontje ofzo ;)
is best wel een leuke oplossing, maaruh dat werkt alleen voor die ene mail en niet alle..

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:07:
Hey, hoe kan ik checken of iemand (op hotmail account) een mail van mij geopend heeft?

is dit mogelijk met enige html code ofzo (bijwijze van spreke een soort van html pagina, met een counter derop)

PLEASE help me out
Je noemt eigelijk zelf al de oplossing, gewoon een HTML mailtje sturen met daarin een plaatje ofzo waarvan je de stats kan volgen... Hetzij op eigen server, of gewoon een klein nedstat icoontje ofzo ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 15:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heeft niet echt met P&W te maken, en ik vraag me eigenlijk af of er uberhaupt wel een subforum op GoT is die deze topic wil...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

officieel moet je dan bij de registratiekamer ingeschreven staan om dat soort truukjes toe te passen.
maar het wordt veelvuldig gebruikt in spam, dat je in de html mail eoa plaatje bekijkt (webbug bijv.) en dan wordt dat op die server geregistreerd.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Roep een dynamisch plaatje (script) op een server aan met 'unieke' argumenten. Geef je mail bijv een id en laad een plaatje in de trant van http://jouwserver.com/plaatje.php?<jouwid>. Dmv logging kun je 't dan gemakkelijk controleren.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand dan hoe je zo-iets moet doen?

• .oisyn
  • Laatst online: 31-08 15:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zie mijn eerdere reactie

als je een programmeerprobleem hebt (of je wilt iets bediscussieren) dan kun je hier een topic openen...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.