die ook op de pc zijn verschenen... dan bedoel ik games als bv. GrandPrix 4 en alle andere bugvolle games die ook op de PC zijn verschenen...
Ik begrijp niet precies waar je heen wilt.SonyEricsson schreef op 01 oktober 2002 @ 21:05:
die ook op de pc zijn verschenen... dan bedoel ik games als bv. GrandPrix 4 en alle andere bugvolle games die ook op de PC zijn verschenen...
Kan je het iets precieser uitleggen wat je bedoelt?
bv dat een bug die op de PC versie van GP4 ook op de xbox versie zit
want vooral nu wanneer games te snel geport of gereleased te worden zonder te veel controle op fouten kan dit natuurlijk 1 van de voordelen van consoles weghalen
want vooral nu wanneer games te snel geport of gereleased te worden zonder te veel controle op fouten kan dit natuurlijk 1 van de voordelen van consoles weghalen
Ja als een game op meerdere systeem binnen een paar dagen worden gerealeesd dan kan dat vast gebeuren.SonyEricsson schreef op 01 oktober 2002 @ 21:10:
bv dat een bug die op de PC versie van GP4 ook op de xbox versie zit
Zit er een paar maand tussen dan fixen ze dit vast wel.
Verwijderd
Zover ik me kan herinneren is dit nooit voorgevallen. Ten eerste zijn de gevallen van consolespellen waar een crashbug in zit op 1 hand te tellen (ik ken er zelf maar 2). Ten tweede is de controle op consolespellen veel strenger.
Mwah, ik ken genoeg consolespellen die weleens crashen, maar meestal ligt het ook aan de stabiliteit van de hardware en bij console is de hardware altijd volledig op elkaar afgestemd en functioneert daarom meestal iets stabieler dan PC's.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:29:
Zover ik me kan herinneren is dit nooit voorgevallen. Ten eerste zijn de gevallen van consolespellen waar een crashbug in zit op 1 hand te tellen (ik ken er zelf maar 2). Ten tweede is de controle op consolespellen veel strenger.
Verwijderd
Ik kan me een aardige bug herinderen van het n64 spel Batman of the future.
Daar waren ze de save functie vergeten....
Daar waren ze de save functie vergeten....
Bij mij liep GTA3 op de PS2 regelmatig vast. Maar nadat mijn PS2 geheel overleden was en ik een nieuwe kocht bleek het niet aan GTA3 te liggen.
Lens van de DVD was toen waarschijnlijk al aan het overlijden.
Lens van de DVD was toen waarschijnlijk al aan het overlijden.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Pagina: 1