Onzichtbare reactie

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik vroeg me af of dit klopte. Ik dacht dat ik ingesteld had dat ik alle reacties zou zien, waarom deze dan niet:
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~j.vos6/tweakers/tnetkloptdit.png
Als ik op die link klik blijft alles hetzelfde, dus kan nog niet die reactie lezen.

Vond het wat vreemd, kan ook aan mij liggen. Weet niet alles van de frontpage en zijn reacties. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Jezus zeg, dat is een nieuwspost van 2 jaar oud. Lekker belangrijk enzo :P. Zal wel op -2 staan.

Professioneel Hyves-weigeraar

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ja, dat weet ik ook. Maar dat boeit toch niet zoveel? Of is dat het?

Hoe kan hij op -2 komen? -2 = onleesbaar ofzo?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Delphi schreef op 01 oktober 2002 @ 21:25:
Ja, dat weet ik ook. Maar dat boeit toch niet zoveel? Of is dat het?

Hoe kan hij op -2 komen? -2 = onleesbaar ofzo?
Het is mogelijk voor -ik dacht- LM's en andere FP goeroes om een -2 nog iets te geven om op die manier een reactie compleet onleesbaar te maken voor de massa. Als dit gebeurt moet je het wel behoorlijk bont gemaakt hebben.

* Harm had die link en fout daarnet ook al gevonden tijdens het opnieuw lezen van dit historische draadje.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Aha. Oke. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Misschien zou je om te beginnen een link naar dat draadje kunnen posten.

• Harm
  • Niet online
Femme schreef op 01 oktober 2002 @ 21:54:
Misschien zou je om te beginnen een link naar dat draadje kunnen posten.
Ontbrekende bestanden Windows 9x/Me - Update en dan moet je ongeveer bij de vierde reactie kijken. :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ramH schreef op 01 oktober 2002 @ 21:34:

Het is mogelijk voor -ik dacht- LM's en andere FP goeroes om een -2 nog iets te geven om op die manier een reactie compleet onleesbaar te maken voor de massa. Als dit gebeurt moet je het wel behoorlijk bont gemaakt hebben.

-2 wil alleen maar zeggen dat de reactie weg is wat alleen maar gedaan kan worden door Lieve Adjes op de FP. Lieve Modjes kunnen dat niet doen, lees de FAQ van Tweakers.net Moddereter Forum er maar op na want daar staan interessante topics in :)

• Harm
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 01 oktober 2002 @ 22:00:

[...]

-2 wil alleen maar zeggen dat de reactie weg is wat alleen maar gedaan kan worden door Lieve Adjes op de FP. Lieve Modjes kunnen dat niet doen, lees de FAQ van Tweakers.net Moddereter Forum er maar op na want daar staan interessante topics in :)
Ga ik direct doen. :) Merci!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee, vroeger was -2 gewoon een normale optie in het modsysteem. -2 tot +2 4 :? was toen het bereik. n00bs ;). * Wouter Tinus niet hoor, ik ben gewoon in de war :P

Ok, dus na -2 / +2 kwam -1 / +4. Maar aangezien hier +4's tussen staan zou een -2 er dus niet meer bij horen :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Het is dus toch een bug? Of hoort het nou zo?

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
bugje, want alle -2 reacties horen omgezet te zijn naar -1

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wouter Tinus schreef op 01 oktober 2002 @ 22:21:
Nee, vroeger was -2 gewoon een normale optie in het modsysteem. -2 tot +2 4 :? was toen het bereik. n00bs ;). * Wouter Tinus niet hoor, ik ben gewoon in de war :P

Ok, dus na -2 / +2 kwam -1 / +4. Maar aangezien hier +4's tussen staan zou een -2 er dus niet meer bij horen :P.
Voor zover ik het weet handelt het hier om een kevertje, wat zich destijds openbaarde als je de eerste keer je leesniveau op -1 zette. Dan handhaafde hij nog steeds het leesniveau van de keer daarvoor. Nog een keer opnieuw op -1 instellen verhielp het probleem destijds. Ik weet niet of dit exact hetzelfde probleem is, maar het kevertje heb ik lang niet meer gehad. (standaard -1 in preferences). Ik liep er wel eens tegenaan als ik bleek uitgelogd te zijn.

Er is een tijd terug in het [-1,4] modsysteem een tijd sprake geweest van de administratieve -2 (als ik het me nog allemaal goed herinner). Deze heb ik het laatste jaar eigenlijk nauwelijks meer toegepast zien worden. Deze is eigenlijk zo goed als vervangen door de [admin break]. Hiermee werden reacties waarin warez of pr0n stonden mee op onleesbaar gezet. Ik weet dat er in de de ontwikkeling van de PM nog gesproken is om deze feature voor de PM+ weer in het leven te roepen, zodat "Illegale" reacties wel onder het maaiveld kwamen, maar toch behouden blijven.

/edit: Zie nu aan de reactie van Hielko dat er geen -2's meer bestaan. Eerst hele draad lezen * KeX

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 02-10-2002 20:17 . Reden: zie edit ]

Pagina: 1