"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Jezus zeg, dat is een nieuwspost van 2 jaar oud. Lekker belangrijk enzo
. Zal wel op -2 staan.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ja, dat weet ik ook. Maar dat boeit toch niet zoveel? Of is dat het?
Hoe kan hij op -2 komen? -2 = onleesbaar ofzo?
Het is mogelijk voor -ik dacht- LM's en andere FP goeroes om een -2 nog iets te geven om op die manier een reactie compleet onleesbaar te maken voor de massa. Als dit gebeurt moet je het wel behoorlijk bont gemaakt hebben.Delphi schreef op 01 oktober 2002 @ 21:25:
Ja, dat weet ik ook. Maar dat boeit toch niet zoveel? Of is dat het?
* Harm had die link en fout daarnet ook al gevonden tijdens het opnieuw lezen van dit historische draadje.
Aha. Oke.
Misschien zou je om te beginnen een link naar dat draadje kunnen posten.
Ontbrekende bestanden Windows 9x/Me - Update en dan moet je ongeveer bij de vierde reactie kijken.Femme schreef op 01 oktober 2002 @ 21:54:
Misschien zou je om te beginnen een link naar dat draadje kunnen posten.
ramH schreef op 01 oktober 2002 @ 21:34:
Het is mogelijk voor -ik dacht- LM's en andere FP goeroes om een -2 nog iets te geven om op die manier een reactie compleet onleesbaar te maken voor de massa. Als dit gebeurt moet je het wel behoorlijk bont gemaakt hebben.
-2 wil alleen maar zeggen dat de reactie weg is wat alleen maar gedaan kan worden door Lieve Adjes op de FP. Lieve Modjes kunnen dat niet doen, lees de FAQ van Tweakers.net Moddereter Forum er maar op na want daar staan interessante topics in
Ga ik direct doen.Robin Vreuls schreef op 01 oktober 2002 @ 22:00:
[...]
-2 wil alleen maar zeggen dat de reactie weg is wat alleen maar gedaan kan worden door Lieve Adjes op de FP. Lieve Modjes kunnen dat niet doen, lees de FAQ van Tweakers.net Moddereter Forum er maar op na want daar staan interessante topics in
Nee, vroeger was -2 gewoon een normale optie in het modsysteem. -2 tot +2 4
was toen het bereik. n00bs
. * Wouter Tinus niet hoor, ik ben gewoon in de war 
Ok, dus na -2 / +2 kwam -1 / +4. Maar aangezien hier +4's tussen staan zou een -2 er dus niet meer bij horen
.
Ok, dus na -2 / +2 kwam -1 / +4. Maar aangezien hier +4's tussen staan zou een -2 er dus niet meer bij horen
Professioneel Hyves-weigeraar
Het is dus toch een bug? Of hoort het nou zo?
bugje, want alle -2 reacties horen omgezet te zijn naar -1
Voor zover ik het weet handelt het hier om een kevertje, wat zich destijds openbaarde als je de eerste keer je leesniveau op -1 zette. Dan handhaafde hij nog steeds het leesniveau van de keer daarvoor. Nog een keer opnieuw op -1 instellen verhielp het probleem destijds. Ik weet niet of dit exact hetzelfde probleem is, maar het kevertje heb ik lang niet meer gehad. (standaard -1 in preferences). Ik liep er wel eens tegenaan als ik bleek uitgelogd te zijn.Wouter Tinus schreef op 01 oktober 2002 @ 22:21:
Nee, vroeger was -2 gewoon een normale optie in het modsysteem. -2 tot +2 4was toen het bereik. n00bs
. * Wouter Tinus niet hoor, ik ben gewoon in de war
Ok, dus na -2 / +2 kwam -1 / +4. Maar aangezien hier +4's tussen staan zou een -2 er dus niet meer bij horen.
Er is een tijd terug in het [-1,4] modsysteem een tijd sprake geweest van de administratieve -2 (als ik het me nog allemaal goed herinner). Deze heb ik het laatste jaar eigenlijk nauwelijks meer toegepast zien worden. Deze is eigenlijk zo goed als vervangen door de [admin break]. Hiermee werden reacties waarin warez of pr0n stonden mee op onleesbaar gezet. Ik weet dat er in de de ontwikkeling van de PM nog gesproken is om deze feature voor de PM+ weer in het leven te roepen, zodat "Illegale" reacties wel onder het maaiveld kwamen, maar toch behouden blijven.
/edit: Zie nu aan de reactie van Hielko dat er geen -2's meer bestaan. Eerst hele draad lezen * KeX
[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 02-10-2002 20:17 . Reden: zie edit ]
Pagina: 1