• Icetree
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2022
Hoi,

ik heb een klein probleempje toen ik rayman demo downloaden voor mijn palpje en die installeerde op mijn palm toen crashde mijn palm en toen werd mijn palm gereset.

Sinsdien blijft mijn palm hangen op het palm logo, heeft iemand een idee??????

Het reset knopje op mijn palm helpt ook niet.

Wie weet het antwoord.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
Batterijen helemaal uit halen en zorgen dat mem gereset wordt :?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb ik ook al 2x gehad met mijn m100 :(

Enige oplossing was de batterijen er uit halen totdat je mem helemaal gereset is :/

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

knopje 'aan' ingedrukt houden en op reset drukken, nog steeds 'aan' inhouden, paar tellen wachten en los laten, als het goed is kan je voor reset kiezen. Zorg wel dat al je data op je pc staat!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kunt een hard-reset(volgens mij wat gcb bescrijft) doen, staat in de handleiding.

VOor de mensen die geen palm m505 kennen... er zit een accu in.. kan je niet eruit halen... ;)

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Mmmm, volgens mij heb je een palm, klopt dat? B)

Er zit ook een soort van debug-mode op. Daarmee wordt ie ook gereset, is geloof ik nog harder dan een harde reset. Weet zo één-twee-drie niet precies hoe je dat voor elkaar krijgt, maar is vast wel ergens te vinden. Op www.palmclub.nl bijvoorbeeld.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:32:
Mmmm, volgens mij heb je een palm, klopt dat? B)

Er zit ook een soort van debug-mode op. Daarmee wordt ie ook gereset, is geloof ik nog harder dan een harde reset. Weet zo één-twee-drie niet precies hoe je dat voor elkaar krijgt, maar is vast wel ergens te vinden. Op www.palmclub.nl bijvoorbeeld.
Harder dan een harde reset: flash mode, waarin het ROM geflasht kan worden. Er knippert dan ergens in een hoek van het scherm een vierkantje. Dit is niet aan te raden als het niet nodig is. Een gewone harde reset (dus powerknop ingedrukt houden en dan de resetknop indrukken) zou het probleem moeten oplossen. Als het Palmlogo verschijnt laat je eerst de reset- en dan de powerknop los. Dan vraagt de Palm "erase all date" en kies je met [up] voor ja. Hierna komt je Palm in een toestand alsof hij net uit de verpakking komt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

bij mij krijg ik ook een fatal en reset bij het installeeren van Rayman.
Iemand een idee waar deze fout vandaan komt?
doe ik iets fout?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ALs iedereen het krijgt ligt het denk ik eerder aan het spel dan aan je palm, misschien dat mensen bij de installatie een stap vergeten zijn...

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Icetree
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2022
Yes hij doet het weer,

Bedankt iedereen die mij heeft geholpen !!!! :)
Pagina: 1