Toon posts:

ATA100 op ATA33 MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je zonder problemen bv een IBM DLTA 7200 in een PII 233 ata33 plaatsen?

Verwijderd

Ja wel een kameraad van mij heeft dat ok gedaan, omdat het met die ata 100 controller te lang duur voordat het opstarte
Je kunt ook een ata66
op een ata33 zetten

Backwards compatible

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 23:11 schreef 2Psycho het volgende:
Ja wel een kameraad van mij heeft dat ok gedaan, omdat het met die ata 100 controller te lang duur voordat het opstarte [/quote]Hmmmmm... te lang duurde met opstarten? Vreemd geval.Bij alle mensen in mijn buurt duurt het helemaal niet lang, en er zit toch aardig wat verschil in ATA100 en ATA33.Maar dan moet ik ook wel zeggen dat het natuurlijk per computer verschilt,bv. een P233 of een P800 maakt wel wat verschil uit.;)

En wat 2Psycho nog meer zei: Backwards compatible dat klopt ja. De ATA100 draait dan gewoon op ATA33 snelheid :(

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Die harde schijf draait nog net zo snel hoor, alleen zodra je meerdere of een hele snelle hebt zal hij de maximale doorvoersnelheid van je bus evenaren