wowowowow, dat bieden ZIJ aan hoor! ik niet!fleppuhstein schreef op 01 oktober 2002 @ 20:31:
Zozo als ik het totaal bij elkaar optel kom ik tot 11,80. Dus op het solderen verdien je 4,20 das wel ff iets meer dan 9 gulden en dat voor een kwartiertje werk. ? Ik dacht dat inkoop acties non profit waren maar dit is niet meer non profit.
Bij een andere inkoop actie koste het maar 2 euro om je lcd te laten solderen. dat is 2 x 16 pins, plus zes van de trimpotmeters. En dat terwijl er bij dit printje 20 connectors op een printje gaan. Erg duur hoor. En voor de vele van ons die geen duits kunnen ? welke moederborden worden er ondersteunt ?
en dit staat hierboven:
dus lees eerst even GOED in het vervolg, okTot slot hebben ze dit alles uiteraard ook kant-en-klaar gesoldeerd voor het bedrag van €16,-...
...
Dit alles is erg makkelijk in elkaar te zetten, en mocht je het niet kunnen, maar toch niet die 16 euro betalen, dan kunnen we vast wel wat regelen.
en de mobos staan ok heel netjes in lijstvorm, daar hoef je geen duits voor te kunnen.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you