Toon posts:

Kan alleen analoog rippen, aspi werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sinds xp alleen nog maar analoog rippen, dus met 1 speed. Aspi werkt niet. (ik gebruik audio catalyst) de optie aspi was grijs. Ik heb toen gezocht en dit gevonden:
Cd-rom driver voor Windows XP?!?
Ik heb dus de nero dirver in mijn system geplaatst, zonder de w in de bestandsnaam. Ik kan nu wel aspi kiezen, maar ik krijg alleen maar aspi fouten, en lege mp3's of gewoon alleen maar de foutmelding.
Onder WinME ging het als een dolle... Iemand een idee?

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
force aspi :?

dit probleem heb ik zelf ook gehad met win 2000
weet niet meer precies waar k het vandaan had, maar is wel te vinden met google :-)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

aspi32 downloaden of even adres opgeven dan mail ik je wel de installatiebestanden

the dizzy
the_dizzy@zonnet.nl

• Chevy454
  • Niet online
gewone ASPI drivers werken niet onder W2k, winXP.

Je moet Force aspi gebruiken. Kan je wel makkelijk vinden met google :)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik gebruik zelf (bijna) overal de Nero ASPI voor.

ftp://ftp2.nero.com/wnaspi32.dll

Die bij de map van het betreffende proggie inpleuren en gaan...

Bij mij werken oa Fireburner en CDRWin perfect met deze ASPI in hun mappie ;)

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12 14:47
Behalve force aspi nog een tip;

ga opzoek naar een andere ripper, want audio catalyst levert slechte kwaliteit mp3's. Dat hebben diverse revieuws aangetoont.

Verwijderd

PROnline schreef op 02 oktober 2002 @ 12:08:
Behalve force aspi nog een tip;

ga opzoek naar een andere ripper, want audio catalyst levert slechte kwaliteit mp3's. Dat hebben diverse revieuws aangetoont.
Mag ik dan even een linkje naar die reviews? Ik dacht toch altijd dat EAC een van de betere rippers was, en zelf heb ik niks op te merken aan de rip kwaliteit.

• John_Glenn
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Sinds wanneer gebruikt Audio Catalyst de EAC engine dan??? Ik denk dat PROnline juist bedoelt: stap over naar EAC!

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12 14:36
audio catalyst zijn 2 progs in 1. Een ripper en een converter. Een ripper haalt de audio van een cd, en een coverter (codec) zet het om in mp3. en idd Audio Catalyst gebruikt volgens mij Xing codec, erg slechte kwaliteit (maar wel snel)
Pagina: 1