Toon posts:

[Mafia] crasht constant

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Hier even opnieuw mijn probleem omdat de vorige gewoon onduidelijk vaag enz. was.
Ik heb een NIET overgeklockte AMD XP 1800+ met een Gf 4 ti 4600 van asus. 512 SDRAM en een voeding van 300 W. Ik probeer al enige tijd Mafia te spelen. Maar hij blijft steeds vastlopen. Als hij vastloopt bevriest het beeld. Hij doet dan niks meer. Geen foutmelding of iets dergelijks. Gewoon FREEZZZZzzz... Ik moet dan resetten om mijn skatje (de pc) weer aan de praat te krijgen.

Ik gebruik WINXP!! Met SP1. Verder gebruik ik geen patch voor mafia.
Volgens mij is het nu wel duidelijk..
Zo niet dan komt er een part troi... ;)

Iedereen alvast bedankt..

Greetz... Gaea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legaal kopen lijkt me een goed begin ;)
Heb je een No-CD Patch? Zo niet, probeer dat ff. Vis zelf maar uit waar je die kan halen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik wilde dit tikken toen je vorige topic op slot ging: welke driver versie gebruik je? Ik dacht me te herinneren dat de 40.xx serie van de Detonators problemen gaven. Probeer een driver uit de 30.xx serie (of juist andersom).

Verder overal de laatste drivers voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanMaster: groeten onder de startpost is niet zo veel mis mee. Is een tijd terug een melding over geweest en mag dus gewoon ;)
Gaea: Wat van belang is: welke versie detonator gebruikt je? Welke videokaart? Welke geluidskaart? Zijn beide voorzien van de goede drivers? Is dit crashen altijd zo geweest? Zo niet, is dit na een specifieke handeling door jou? Hoor je nog geluid als het spel crasht? Krijg je dit alleen bij Mafia? Herinstallatie (dus: uninstall, regcleaner over het register, reboot en herinstallatie) al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crasht het bij meerdere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Heb je het trouwens gelijk als je begint met spelen? Of pas als je al een tijdje aan het spelen bent?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou jullie alvast allemaal bedanken voor de hulp. Ik heb dus de gf4 ti 4600 met de drivers die op de cd stonden. de ASUS drivers. Dus niet die van nvidia. Geluidskaartje is onboard. Geen id welke. Maar die heb ik altijd gebruikt. Het vastlopen verschilt. Soms iedere keer op het zelfde moment. (dus vastlopen, daarna load game. Je loopt(rijd) door het zelfde straatje en hij loopt vast.) Maar soms doet ie het ook gewoon een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik heb 1 keer een vastloper meegemaakt met Mafia, voor de rest bleef hij soms hangen als hij een nieuw nummer vanaf de cd haalde.
Kan het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet.. :S Hij draait echt perfect. En dan ineens loopt ie vast.. FREEZ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik heb t ook wel s met mafia dat ie freezed, maar da's meestal na 4 uur mafia zonder onderbrekingen op een overgeklokte videokaart, dus ik neem t voor lief :)

Is t neit SP1 van WinXP ?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zoals JanMaster ook al zei: heb je wel de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit probleem heb ik ook gehad!
je moet ff een savegame downen van een paar leveltjes verder (na de race)
als et goed is werkt et nu wel goed..

bij mij idgv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:31:
Ik heb dus de gf4 ti 4600 met de drivers die op de cd stonden. de ASUS drivers. Dus niet die van nvidia.
Maar welke versie zijn die drivers dan? Drivers die op CD bijgeleverd worden zijn meestal niet de aller recentste...

Ik zou de NVidia 40.71 proberen of bij Asus kijken of ze nieuwere drivers hebben, bijv. gebaseerd op de NVidia 30.xx drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 23:38:
dit probleem heb ik ook gehad!
je moet ff een savegame downen van een paar leveltjes verder (na de race)
als et goed is werkt et nu wel goed..

bij mij idgv
Ik ben al stukje verder dan de race.
En voor de anderen... ehm.. orgineel is een groot begrip.. ;)
Ik ga wel ff zoeken naar die drivers. Maar denk niet dat het helpt.
Volgens mij word de pc gewoon te warm.
MBM 5.0 geeft aan 63c in windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Bij mij is hij ook al meerdere keren vast gelopen
Meestal als hij een nieuwe missie gaat laden en ik al een tijd aan het spelen ben

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:26
Ik had ook nogal veel last van vastlopers (heb wel een ATI videokaart).. Resolutie verhogen (!!) naar 1400x1050 :) heeft bij mij geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er bij een specifiek level last van. als ik begin aan de missie "Great Deal" gaat het bij het laden van de missie fout. Halverwege als ie geladen is knalt hij gewoon terug naar XP. Daarvoor niks geen last gehad. lijkt wel of dat level verrot is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Ik heb het bij meerdere levels dat hij terug knalt naar win98 se met laden van nieuwe missies

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

ik heb problemen met een terratec dmx xfire 1024 als ik eax aanzet doet ie het langer dan met software geluid (ja meest recente drivers). Maar nog knalt ie er uit bij het weergeven van luide sounds (voorbij razende tram of sirenes van politie auto)... Daarna gaat de game schokkend verder maar heb ik geen geluid meer, ook niet in windows na het afsluiten van de game... Een reboot is dan de enigste oplossing :(

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Omdat er teveel Mafia problemen topics werden gemaakt is er nu één troubleshoot topic :)
En om precies te zijn hier: Mafia Troubleshoot topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10 23:24
Zie MaRc0 :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.