M'n koe loopt ineens op halve snelheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 11:20
Ik draai de Windows 32 GUI Rc5 clent (versie 2.7106.436) en voorheen haalde ik een keyrate van ongeveer 1.2M keys/sec. Maar nu mijn buffer over de 600 blokjes heen is, is de snelheid gezakt totnet iets boven de 700k keys/sec. Ik heb de client al opnieuw geinstalleerd, ik heb al gekeken of een ander programma mijn CPU opvrat maar geen van beide werkte. Als ik de benchmark run dan komt ie ook tot de 1.2M keys/s... Iemand een idee, en is er al een nieuwe versie van deze GUI uit?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Christus, da's een antieke build...

Nee, er is geen nieuwere GUI-versie en die komt ook niet, alleen de CLI-versie wordt nog doorontwikkeld. Huidige versie is 2.8005.455

Wat jouw probleem betreft : helpt het niet als je de PC opnieuw opstart ? Ik heb namelijk ook wel eens zoiets, en dan is het na een reboot verholpen... maar ik gebruik wel de CLI-versie, misschein dat dat nog iets uitmaakt...

Virussen? Scan ze hier!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Heb je toevallig een CoolCPU progie lopen?

Die willen wel eens 50% van de procesor op te eisen.

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

grote kans dat energy gelijk heeft.
distributed.net client is namelijk een idle proces
een cpu-idle progje ook.
Dus eisen ze allebei 50%

• wheeler
Nee, ik draai geen CPU idle, het probleem ontstond echt toen ik over de 600 blokjes in buff.out kreeg. Ook een restart hielp niks. Het is echt het programma wat gek geworden is.

• Marc H
  • Laatst online: 00:02

Marc H

- - Is wakker - -

Waarom maak je niet gewoon een nieuwe buff-out.rc5 aan?
Deze gewoon in een folder verplaatsen (of renamen), en bewaren tot 28 februari.

Het is misschien iets meer werk, maar je koetje draait dan tevreden op volle snelheid verder.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
wat voor cpu hebbie?

• wheeler
Mensen; het probleem is opgelost, het was mijn geliefde programma GetRight... op de een of andere manier had deze er geen zin meer in. Nu ik 'm eraf gehaald heb (hij draaide niet eens meer...) loopt de koe weer op 1.2M keys/sec. De buffer.out had ik reeds verplaatst, die keys bewaar ik inderdaad maar even voor de megaflush. Ik heb trouwens een P2 400mhz oc 448 :)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Nieuwste versie van GetRight doet iets minder problematisch, maar dat probleem had ik inderdaad eerst ook....klink je een link aan, gebeurt er niets, denk je, goed wacht ik ff en dan vergeet je het...maar dan staat getright dus wel VEEL cpu tijd op te vreten :( :(

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Pagina: 1