In het afgelopen weekend deed ik 's ochtend mn radio aan (NAD av713). Hij ging aan met Yorin, maar het geluid was veel te zacht. Dus ik draai de volume op mbv de afstandbediening. Ik lette verder niet op hoeveel ik hem harder zette. Het geluid bleef zacht. Dus volumeknop nog hoger etc. Het geluid bleef zacht. Ik dacht dus dat er een slechte uitzending was en draaide het geluid terug. Toen schakelde ik naar 538 en toen bleek dus dat ik de volume knop niet voldoende had teruggedraaid. De muziek knalde werkelijk mn kamer in. Ik schrok echt verschrikkelijk. Natuurlijk heb ik gelijk op mute gedrukt.
Maar nu heb ik dus een probleem: ik kan maar een paar minuten radio luisteren. Dan valt het geluid af en toe weg en uiteindelijk is het stil. Het geluid zelf klinkt wel goed. Kan ik hieruit concluderen dat de versterker 'opgeblazen' is?
Ik vind het zelf namelijk vreemd dat ik eerste wel geluid heb, maar dat het na een tijdje pas weg valt.
Wie kan mij hier wat zinnigs over zeggen. Ik baal er erg van
Is het een kwestie van een onderdeel vervangen?
Maar nu heb ik dus een probleem: ik kan maar een paar minuten radio luisteren. Dan valt het geluid af en toe weg en uiteindelijk is het stil. Het geluid zelf klinkt wel goed. Kan ik hieruit concluderen dat de versterker 'opgeblazen' is?
Ik vind het zelf namelijk vreemd dat ik eerste wel geluid heb, maar dat het na een tijdje pas weg valt.
Wie kan mij hier wat zinnigs over zeggen. Ik baal er erg van
Is het een kwestie van een onderdeel vervangen?