[hcc] dpc hcc dagen meeting planner

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 10:00
zoals ieder jaar en omdat ik nog niks over kon vinden en we dit jaar natuurlijk extra ons best moeten met oa promotie om niet uit elkaar te vallen is er nu al de hcc dagen meeting planner,

de bedoeling is dat we gewoon invullen wanneer je komt en wat je komt doen, dan weten de rest van de dpcers wat ze aan je hebben mochten ze je ergens tegen het lijf lopen. en hoefen ze niet achter je aan als je aangaf geen tijd te hebben voor de meeting op bijvoorbeeld vrijdag.

ik weet dat het een beetje vroeg is maar als we er dit jaar echt iets van willen maken kwa promotie en loltrappen is dit mischien wel een mooi moment om de aftrap te geven,

ik ben net naar m'n eigen server verhuisd maar deze scripts zijn als het goed is bug-free :P

ik zal er nog een beetje aan gaan sleutelen zodat er ook gestemd kan worden waar we meeten en wat we allemaal gaan doen maar tot nu toe gaan we gewoon eerst maar eens een lijstje maken van de aanwezige personen, het is natuurlijk erg handig als dit topic een beetje levendig wordt gehouden en als we de link over nemen in ons profiel zodat de mensen de weg naar de planner kunnen vinden.

anyway suc6 ik hoor wel als er al ideen zijn,
http://www.phpdevelopment.net/dpc/hccdagen.php

openkat.nl al gezien?

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
gooo killercow! :)
Ik ben er weer bij zoals elk jaar :)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

* MM komt ook hoor :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• killercow
sweet,

wat gaan we allemaal doen rondom dpc promoten? zijn er weer gekken in koeien pakken? lenen we de polyester promo koe van de plaatselijke boeren leen bank? zeg het ons..

zijn er mensen die een manager hebben die vrij weinig van laser printers afweten? ja vertel het dan ff dan maken we wel een mooi postertje die jouw manager een nieuwe toner doet bestellen :P

nee oke ff zonder gekkigheid,
we hebben nodig:

een poster met een strijdkreet van dpc, iets pakkends
een uitleg blad met eventueel wat extra info en links zodat je geintreseerden die kunt geven
een promo team dat een bepaalde dag oofdzakenlijk voor dpc komt en zich dus inzet voor de promotie.
een groep mensen met laser printers/ print mogenlijkheden.

en uhm tjah een goede sfeer.

wie zorgt er dit jaar eigenlijk voor dat we wel in een cafe terecht kunnen? zullen iets afspreken met een cafehouder? is het verstandig om iets te regelen van te voren of lopen we weer gewoon achter erikB aan

Waar is erikB eigenlijk die woon(de)/(t) daar toch in de buurt en heefd vorig jaar toch het meeste promo werk gedaan/ erik ben je bereid dit weer te doen?

naja genoeg geleuterd, we zien wel wat er gebeurd, ik ben er voor om gewoon de stad in te trekken en een cafe te pakken en dan tjah gezellig maken lijkt me niet zo moeilijk toch?

openkat.nl al gezien?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Als het in 1 kleur is kan ik wel een zooi A4tjes uitprinten op mn werk denkik :)

* Chakotay zal er ook zijn btw :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ex-lid van mijn subteam werkt bij een drukker. Voor een kratje bier kan ik hem veel laten drukken. Als het nodig is....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty is er ook.

Verwijderd

/me is er ook met ongeveer 70 aspirant leden, 10 subteam leden en de rest van de koeien bende.

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
Ik zit elke dag in Utrecht en ik kan wel wat proberen te regelen bij de Stairway to Heaven, waar we elk jaar dus nog gezeten hebben :)
Maar dan lijkt het me wel handig als we enig idee hebben met hoeveel mensen we daar aan komen kakken :)

• killercow
naja daar is dan die planner voor, moeten we alleen even zorgen dat iedereen zich inschrijft niet?

een kratje bier moet te regelen zijn denk ik, ik zal eens opzoek gaan naar nep koeien allerlei soorten en maten.

uhm fritz zullen we voor jouw bende een eigen feest-test huren? :P denk dat 70 man niet in stairway to heaven gaat passen :P.

openkat.nl al gezien?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:54

Flapmo

and back is gigi!

Ik kom samen met My en Kl3utjaaah (aka de_kleuter) en zal de meeting bezoeken (iig voor ff, ben die dag zelf jarig :P). Hopelijk meer NC-ers die komen

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• killercow
up /\

ff weer onder de aandacht brengen hoor.

openkat.nl al gezien?

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Bjorker

Cadillacs rule!

killercow schreef op 01 oktober 2002 @ 18:03:

ik ben net naar m'n eigen server verhuisd maar deze scripts zijn als het goed is bug-free :P
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: '*****@localhost' (Using password: ****) in D:\sites\phpdevelopment.net\websuite\index.php on line 31
Nog niet helemaal bugfree dan :P
Doe in elk geval iets aan de error reporting

Nope

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

* geintje komt zaterdag , zeer waarschijnlijk komen meer LawnMooherMen members :)
NATUURLIJK trekt geintje zijn DPC -shirt aan ! ( al is tie met RC5 op achterkant versiert *lol*)

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Ik denk ook wel dat ik kom ofzo... maar dat moet ik dan nog ffies regelen met een oom van mij als hij naar een D-Bug meeting gaat..
Dus dat hangt een beetje van hem af.
Maar als ik kom heb ik er wel vet veel zin in natuurlijk. :)

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Verwijderd

Ik geloof dat we van Division Eindhoven ook wel met een aantal man komen.. Maar ja helaas kan ik niet voor de andere spreken maar we zien nog wel.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

aangemeld, kijken wat de rest van TCF gaat doen....

Deze plek is te koop.

• killercow
Bjorker schreef op 07 oktober 2002 @ 11:43:
[...]

[...]

Nog niet helemaal bugfree dan :P
Doe in elk geval iets aan de error reporting
die scripts zijn idd nog niet bug-free maar de hcc scripts al wel, phpdevelopment.net is een development server, dus t mag een beetje brak zijn, het woord achter using password: is niet het password maar alleen simpele yes or no om aan te geven of de functie een password heeft meegegeven.

t wordt al wel lekker druk , hopenlijk hebben we weer een heel cafe vol :P

openkat.nl al gezien?

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

* Funcracker will be there.
Vrijdag & zaterdag.
Hoeveel meer leden er van The LedZ Collective komen kan ik nog niet voorspellen.
Ik ben voor café! Stairway lijkt me goed plan.

Ben er voorgaande jaren niet geweest op de meetings daar, maar ik weet niet of ze zo'n grote verzameling nerds wel kunnen waarderen :P :9

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23

aKra

Intentionally left blank.

Ik kom ook wel... :)

Ik zat er aan te denken om het nieuws eens in te lichten, want heel veel mensen hebben PC's tegenwoordig met Internet, door gewoon een interessant artikel te sturen naar het nieuws dat mensen helpen aan kuren voor ziektes, en dat iedereen het kan, dat je daar geen mega-nerd voor hoeft te zijn...

Vader zei dat het wel kon, maar iemand die het eens wilt proberen?

En voor DPC zelf @ HCC dagen, gewoon overal op die show PC's D2OL installeren ;)

Maar misschien stickers laten drukken?

Verwijderd

jaaah gaaaf meeting :)
ik kom zeker netals vorig jaar

maar ik ga nu niet 1500 a4tjes printen op mijn laserprinter :P veelste zwaar in rugtas :D

Verwijderd

killercow schreef op 02 oktober 2002 @ 11:10:
naja daar is dan die planner voor, moeten we alleen even zorgen dat iedereen zich inschrijft niet?

een kratje bier moet te regelen zijn denk ik, ik zal eens opzoek gaan naar nep koeien allerlei soorten en maten.

uhm fritz zullen we voor jouw bende een eigen feest-test huren? :P denk dat 70 man niet in stairway to heaven gaat passen :P.
euh dit is mijn studenten dispuut dus ik denk dat wij onze eigen kroegetocht gaan houden :D , Maar stairway to heaven is de onofficieele stamkroeg van de utregse kudde dusss komen we wel als jullie weg zijn :D

• killercow
ff kicken hoor,

zijn er al plannen gemaakt? zijn er nog vrijwilligers? zijn er nog mensen diezich niet ingeschreven hebben?

we zoeken dus nog steeds iemand met een printer :)
en iemand die tijd heeft om een dpc poster te maken en die naar de gast met printer te sturen.

openkat.nl al gezien?

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23

aKra

Op werk hebben we kleurenprinter, maar ze staan denk ik wel gek te kijken als ik ineens 250 pagina's ga printen, en ik denk ook niet dat ze dat lief gaan vinden!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

killercow schreef op 14 oktober 2002 @ 11:07:
ff kicken hoor,

zijn er al plannen gemaakt? zijn er nog vrijwilligers? zijn er nog mensen diezich niet ingeschreven hebben?

we zoeken dus nog steeds iemand met een printer :)
en iemand die tijd heeft om een dpc poster te maken en die naar de gast met printer te sturen.
Zoals ik reeds postte ken ik iemand die bij een drukker werkt, dus indien nodig kan ik wel proberen iets te regelen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• killercow
Mobster schreef op 14 oktober 2002 @ 13:15:
[...]

Zoals ik reeds postte ken ik iemand die bij een drukker werkt, dus indien nodig kan ik wel proberen iets te regelen.
ohjah sorry :P

uhm naja dan alleen nog een word/photoshop/quark/dtp progje gek die even een mooi pakkende poster maakt (zw) en die aan ons showt zodat we allemaal ja of nee kunnen knikken en eventueel de poster naar de persen kunnen sturen.

openkat.nl al gezien?

• killercow
ordinair kickje

openkat.nl al gezien?

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik weet nog niet of ik ga...

Als ik wel ga en met de auto kom ga ik weer op tijd weg, anders kom ik met het OV.
Terugrijden zonder zijraam en autoradio is me niet zo goed bevallen vorig jaar.....

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

*kick*

En heb mezelf meteen toegevoegd aan de planner :)
Heeeeel misschien kan ik nog een paar mensen meenemen.

Als het lukt, zal ik er op vrijdag (even) zijn.

last.fm

• killercow
ik zal hem nog een keer kicken en daarna zien we wel wie er allemaal komt op dagen voor de hcc dagen.

openkat.nl al gezien?

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

misschien al gezecht:
*waar* is de meeting? en hoelaat?
(de vrijdag-versie dan)

Ik denk namelijk maar tot 17:00 te blijven (ivm OV)

last.fm

Pagina: 1