Elke keer als ik met de optie line iets maken en dan het sluit het object en ik wil dan bv extrude doen dan valt de helft van de lijn weg en heb ik dus geen sluitende kring of voorwerp. Hoe komt dit en hoe kan ik dit voorkomen...
Verwijderd
je sluit wel met de melding "weld core ends?" ofzoiets? en daar wle op yes klikke
anders sluitie niet...
verderkan je proberen een 2sided material op je object te gooien...
anders sluitie niet...
verderkan je proberen een 2sided material op je object te gooien...
Post eens wat voorbeelden ?
Anything goes !!
Wtf nu werkt het wel opeens
Het spijt me zeer, maar jah snap er ook niks van.
Het spijt me zeer, maar jah snap er ook niks van.
Heb jij niet gewoon de knop flip normals nodig? Dat je daardoor in de war bent geraakt? Zou kunnen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
denk dat oogst gelijk heeft 
mocht je dat knopje niet kunnen vinden (
) dan kan je er altijd nog een 2-sided material op plakken
mocht je dat knopje niet kunnen vinden (
Ja tnx voor jullie help het is eindelijk gelukt kan ik mooi de tutorial afmaken
nee dat was met latheOogst schreef op 01 oktober 2002 @ 22:19:
Heb jij niet gewoon de knop flip normals nodig? Dat je daardoor in de war bent geraakt? Zou kunnen.
Verwijderd
die isser dus niet bij extrudeOogst schreef op 01 oktober 2002 @ 22:19:
haddik eerst ook al ffkes naar gekeken...
Die kun je zelf maken met de normal-modifier.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
en anders is de spline checker je vriend
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hmm ben nu achter wat het probleem is. Ik probeer dus een palmboom te maken. Als ik begin met maken van blaadje door middel van line, dan doet extrude het wel.
Als ik eerst de stam maak door cone, en dan array (paar boven elkaar stapelen), dan moet ik ze trouwens 1 maken (hoe doe je dat?????) ik doe namelijk allemaal selecteren en dan bovenin invullen stam.......
Maar dan staat de stam er en dan doe ik nog bend toepassen en daarna maak ik dan het blaadje weer met line, maar dan doet extrude het dus niet....
Als ik eerst de stam maak door cone, en dan array (paar boven elkaar stapelen), dan moet ik ze trouwens 1 maken (hoe doe je dat?????) ik doe namelijk allemaal selecteren en dan bovenin invullen stam.......
Maar dan staat de stam er en dan doe ik nog bend toepassen en daarna maak ik dan het blaadje weer met line, maar dan doet extrude het dus niet....
Dus dezelfde extrude doet het niet als je eerst wat cones-die-er-niks-mee-te-maken-hebben neerzet, maar in een nieuwe scene doet ie het wel? Dat geloof ik niet, dus volgens mij snap ik de clue van je verhaaaltje niet.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ehm laat maar zitten dan maar hoe maak ik de stam en de bladeren 1 geheel....?
edit mesh modifier als je die nog niet had, en dan attach, maar dis wel basic werk hoor
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Pagina: 1