Ik heb problemen met een MSI Mainboard.
(zie http://www.msi-computer.n...ard/KT3%20Ultra2/main.htm)
Het gaat in combinatie met een AMD Athlon XP 2100+ processor.
De eerste keer toen ik alles in elkaar had gezet kreeg ik geen stroom op het moederbord.
Moederbord teruggestuurd, nieuwe gekregen (dezelfde).
Nu wel stroom, processorfan en andere fans draaien, harddisk spint op etc.
Alles lijkt goed te gaan.
Alleen... geen beeld
Op de extra usb aansluiting zitten diagnoselampjes om problemen mee te detecteren.
het gaat om 4 lampjes.
De bovenste 2 blijven rood branden en de onderste twee groen, dit al direct tijdens het aanzetten.
Zelfs als ik de processor of wat dan ook eruit sloop blijven de lampjes dezelfde kleuren houden.
Ik heb alles dit keer exact volgens het boekje aangesloten.
Normaal heb ik altijd ASUS moederborden (al tig pc's gebouwd) en daar heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad.
Nu (voor de 2e keer) een MSI board en net als met mijn K7 Turbo weer problemen.
Ik hoop dat iemand de oplossing weet, anders wordt het weer terugsturen en vijf weken wachten
.
Thx.
(zie http://www.msi-computer.n...ard/KT3%20Ultra2/main.htm)
Het gaat in combinatie met een AMD Athlon XP 2100+ processor.
De eerste keer toen ik alles in elkaar had gezet kreeg ik geen stroom op het moederbord.
Moederbord teruggestuurd, nieuwe gekregen (dezelfde).
Nu wel stroom, processorfan en andere fans draaien, harddisk spint op etc.
Alles lijkt goed te gaan.
Alleen... geen beeld
Op de extra usb aansluiting zitten diagnoselampjes om problemen mee te detecteren.
het gaat om 4 lampjes.
De bovenste 2 blijven rood branden en de onderste twee groen, dit al direct tijdens het aanzetten.
Zelfs als ik de processor of wat dan ook eruit sloop blijven de lampjes dezelfde kleuren houden.
Ik heb alles dit keer exact volgens het boekje aangesloten.
Normaal heb ik altijd ASUS moederborden (al tig pc's gebouwd) en daar heb ik nou echt nog nooit problemen mee gehad.
Nu (voor de 2e keer) een MSI board en net als met mijn K7 Turbo weer problemen.
Ik hoop dat iemand de oplossing weet, anders wordt het weer terugsturen en vijf weken wachten
Thx.