De grote leegte in Windows Micro$hitMicrosoft land.....
Men (ik nu dus) wil wel eens een verse start.
Maar niet _alles_ wil je opnieuw installeren!
Nu is het backuppen en terugzetten van e-mail berichten en dares boek niet zo een punt.
Maar kan men ook een register en alle instellingen terug zetten?
Of een herstelpunt van nu, recent, op de nieuwe install van straks?
Ergens las ik een punt: nieuwe software maken, maar wat?
Idee: (of kan dit al, dat hoop en vraag ik)
Een backup programma voor XP dat alle instellingen en gevinkte mappen backupt en waar je selectief bij een verse installatie de boel (zoals adresboek en account gegevens) kunt integreren.
Want bij 60 gig en nieuwe plannen (multiboot) is herinstall sneller dan defrag chkdsk backup maken en terugzetten enz. niet echt preferable.
Kortom, ik wil de huidige instellingen van het register en de users behouden, eventueel wat programma's en hardware info en dat in de nieuwe install inbrengen: kan dit?
Search: te veel gevonden, zowel met woorden zoals dit "als" "met" "dit"
Wat ik zocht zat er bij de 10 klinkende subjects NIET bij.
Men (ik nu dus) wil wel eens een verse start.
Maar niet _alles_ wil je opnieuw installeren!
Nu is het backuppen en terugzetten van e-mail berichten en dares boek niet zo een punt.
Maar kan men ook een register en alle instellingen terug zetten?
Of een herstelpunt van nu, recent, op de nieuwe install van straks?
Ergens las ik een punt: nieuwe software maken, maar wat?
Idee: (of kan dit al, dat hoop en vraag ik)
Een backup programma voor XP dat alle instellingen en gevinkte mappen backupt en waar je selectief bij een verse installatie de boel (zoals adresboek en account gegevens) kunt integreren.
Want bij 60 gig en nieuwe plannen (multiboot) is herinstall sneller dan defrag chkdsk backup maken en terugzetten enz. niet echt preferable.
Kortom, ik wil de huidige instellingen van het register en de users behouden, eventueel wat programma's en hardware info en dat in de nieuwe install inbrengen: kan dit?
Search: te veel gevonden, zowel met woorden zoals dit "als" "met" "dit"
Wat ik zocht zat er bij de 10 klinkende subjects NIET bij.
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 02-10-2002 16:56 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)