Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar drukken ze casebadges ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten in welk ander forum ik deze vraag moest stellen dus bij deze:
Waar kan ik zelf casebadges/druppelstickers laten drukken ?
Ik heb een logo van mijn bedrijfje en wil een partijtje casebadges met dat logo.

Anyone ?

Verwijderd

nu gaan hier allemaal Nederlandse bedrijven komen.
Weten jullie er ook Belgische?

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Er is ook een doe het zelf kit tegenwoordig....dan print je de zooi uit op goed formaat, en plak je ze tegen die mooie plastic sticker aan. je hebt ze ook met backlight!!!

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

waar ergens?

Verwijderd

Als het om minimaal 100 stuks gaat, mail me even.

• Benadski
  • Laatst online: 28-11 12:55
De Rolls Royce onder de stickers is wellicht de Domingsticker. Dit is een zelfklevende sticker welke is voorzien van een bollende, transparante 3D harslaag. Deze extra bewerking geeft de sticker een uitstraling van een Rolls Royce.
De toepassingen van deze sticker zien we vooral terug in de computerbranche en in de autowereld, waar deze sticker met succes een extra dimensie aan het product toevoegt.

Wij leveren ook blanco domingstickers van 25 * 25 mm. oftewel casebadges. Standaard uit voorraad leverbaar vanaf 100 stuks. Prijs: € 0,35/stuk.
Van die website af... Inkoopactietje misschien? 35 cent is niet zo duur dacht ik?!?
Als er tien mensen tien bestellen, dan zijn we er al... Maar eerst ff Freak vragen...

EDIT: Henk komt er ook vandaan! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.stickerkoning.nl/scansstickers/doming/tweakers.jpg

Verwijderd

Benadski schreef op 01 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

Van die website af... Inkoopactietje misschien? 35 cent is niet zo duur dacht ik?!?
Als er tien mensen tien bestellen, dan zijn we er al... Maar eerst ff Freak vragen...

EDIT: Henk komt er ook vandaan! :D

[afbeelding]
Beter lezen !!
Dat zijn basis prijzen daar kom t nog extra toeslag op voor meer kleuren e.d.

• Benadski
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ik heb het over onbedrukte dus hè? Zelf printen is goekoper, ik ben Nederlander! :D

Verwijderd

Topicstarter
Deze ken ik al, ik ken 2 bedrijven die daar stickers hebben laten drukken.
- Afdrukkwaliteit goed (na 1 foutdruk)
- Levertijd ... gaaaaaaaaap... te lang.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Benadski schreef op 01 oktober 2002 @ 21:09:
Ik heb het over onbedrukte dus hè? Zelf printen is goekoper, ik ben Nederlander! :D
en dan kan je je eigen naam dr op plakken, das pas 1337!!!

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1