Toon posts:

Heeft er dan -niemand- een atx kast over?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al twee weken actief op zoek naar een atx kast, enkel de kast,
voeding heb ik zelf nog wel. Probleem is dat ik nergens iemand kan vinden die zo'n losse kast over heeft,.. Heb al in oude hardware topic gepost, 2ehands.nl gezocht, nieuwsgroep, kennissen.. Iemand misschien nog een tip om aan een kast te komen van 20 euro max ?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
dit forum is daar eigenlijk niet voor bedoeld

waar kan je wel wezen:
http://www.tweakers.net/pricewatch
kast voor 25 euro: pricewatch: Midi Tower ATX (235W)

of vraag en aanbod: http://www.tweakers.net/aanbod

succes :)

Verwijderd

Topicstarter
I know.. hoop gegevens van pricewatch op dat gebied zijn verouderd, óf dat je verplicht moet laten versturen voor nog 12+ euro oid.. In de praktijk zie ik nog geen kast te koop onder de 35 euro. Ik ben ook al ettelijke andere zaken afgegaan op internet.. maybe maar een beurs proberen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:47:
I know.. hoop gegevens van pricewatch op dat gebied zijn verouderd, óf dat je verplicht moet laten versturen voor nog 12+ euro oid.. In de praktijk zie ik nog geen kast te koop onder de 35 euro. Ik ben ook al ettelijke andere zaken afgegaan op internet.. maybe maar een beurs proberen..
Een beurs is iig al een hele stap voorwaarts. Succes!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

charrel

Cortisol4life..

ik heb een kast over :) moet je alleen zelf ff een top fan plaatsen van 8cm een zijdeur fan van 8cm en een blowhole aan het begin van 12cm en een xtra 6cm outtake fan. O-)
......en je moet leren leven me me eerste niet zo nette raampje :+

[ Voor 0% gewijzigd door charrel op 01-10-2002 17:54 . Reden: typ foutjuh ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
waarom zal je een 2dehands zoeken, trouwens kijk gewoon eens bij de plaatselijke afval dumpplaats, kom je genoeg tegen, eventueel zelfs, als er grofvuil is, eventjes langs de straten gaan om te kijken of er nog iets leuks tussen ligt

zo ben ik aan mijn Xerox Workcentre 450C gekomen :Y)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Vraag en aanbod vragen mogen hier niet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.