Toon posts:

[Win2k] Raadselachtige vastloping Laptop *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laptop van een gebruiker bij ons loopt regelamtig vast, 6x per dag ongeveer in een Windows 2000 omgeving. Er verschijnt geen melding "Not responding" in de task manager. Ook heeft hij weinig windows open staan tijdens gebruik.

Wat zijn de opties die ik heb? Ik kan de laptop opnieuw inrichten en de software er opnieuw opzetten maar is dat niet een laatste redmiddel??

Het is een PentiumII toshiba met 64Mb intern, een oudje dus.

Alvast bedankt voor de reactie. _/-\o_

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:20

Crazy D

I think we should take a look.

Toshiba.. trauma... probeer het eens met de standaard vga videodrivers ipv de toshiba drivers. Ik had toevallig bij een klant, programmaatje draait echt overal, behalve bij hun. Na wat pielen (progje crashde op een button met een afbeelding erop) hebben we de standaard VGA drivers gepakt van Windows, en draaien als een tierelier. Toshiba drivers teruggezet, en de boel ging weer op z'n bek |:( Helaas geen definitieve oplossing trouwens, voor ons was het het progje herschrijven mjah das niet altijd een optie.

Exact expert nodig?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ander OS proberen
Maar das wat je al zei, das et laatste redmiddel.
Ga es na of er geen driver/IRQ conflicten zijn op de laptop... je weet maar nooit :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Software Algemeen -> Windows Operated Systems + topictitel iets aangepast per het WOS policy :)

Verschijnt er iets in het event log? Check verder het geheugen (www.memtest86.com) en of andere hardware goed zit, met name de accu omdat je daar tenminste bij kan komen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)