Toon posts:

[distro] Waar is Dosslack gebleven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar de bootflop distro "DosSlack" is gebleven,
en/of wat er mee is gebeurt?

Als ik naar de homepage connect, krijg ik een 404 te zien.
http://www.userlocal.com/dosslack

Dosslack is een mini-boot-distro om zodoende te vermijden dat je 5 floppies nodig hebt, enkel omdat de bios booten met een cdrom niet onder steunt.
Het zorgt ervoor dat je een te kiezen kernel kunt starten vanaf cdrom en zodoende alsnog de installatie kunt starten.

Verwijderd

http://www.userlocal.com/dosslack/
Doet het gewoon hier :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier ook ...

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

404 bij mij

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
hier doet hij het ook niet.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
404

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Doet het gewoon. Downloadlink: http://www.userlocal.com/dosslack/dosslack.img.gz

Verwijderd

tja daar heb je niet veel aan als je sowieso niet op userlocal kan komen :)

Verwijderd

en opeens zie ik het probleem: als ik naar www.userlocal.com ga, kom ik op de site van "Millinocket Middle School"

ik denk dat dat domein dubbel wordt gebruikt, en dat die 404 van die userlocal komt van die school, aangezien daar geen dosslack op de server staat

Verwijderd

Topicstarter
Is hier sprake van een domeinnaam hijack? Hoe kan dan toch eenzelfde domeinnaam dubbel worden aangemaakt? :?
Kan iemand dan ergens een mirror van DosSlack creeren misschien?

Verwijderd

he haal die www ervoor eens weg ;)

Verwijderd

Oke, ff online gezet. Hier.

Verwijderd

toch grappig dat ik op het gentooforum ook al met www. ervoor tegenkwam, gek toch dat het bij de een met moet en bij de ander zonder :?

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij doet het hier (met www). Typisch..

Naar wie moet je mailen voor zoiets eigenlijk? Het mailadres in de whois?

Expanding the inexpandable

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:11

Qwerty-273

Meukposter

Expander schreef op 02 oktober 2002 @ 00:04:
Hij doet het hier (met www). Typisch..

Naar wie moet je mailen voor zoiets eigenlijk? Het mailadres in de whois?
Nee het klopt wel namelijk. de WWW is namelijk gewoon een subdomein van userlocal dat weer onder .com valt.

Eer zit nogal een verschil in een aantal browsers hoe ze de www ondervangen. Sommigen kijken eerst naar het domein zonder www en als deze niet bestaat zoeken ze door naar het domein met www maar dat is dus eigenlijk een foutieve interpretatie.

Het is gewoon een onhandige DNS administratie bij userlocal geweest dat is alles.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

ah ok dan weet ik dat ook weer, ik heb het overigens alleen met galeon geprobeerd

maar alsnog raar dat ik op de site van die school kom met www.userlocal.com :? kan je dat ook uitleggen?

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft raar met en zonder de www. Er is mij verteld door een linuxgoeroe dat een website zonder een hostname (geen www), die gelijk onder de domeinaam hangt tegen de RFC's ingaat. Dat mag eigelijk helemaal niet zo gebeuren.

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

hij doet et gewoon hiero

Smile !!!

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05
Van de week heeft iemand hier op GoT mij ook gewezen op DOSSLACK.
Het werkte best goed, tenminste het deed wat ik wilde.
2 nadelen had ik. Ten eerste fuckte hij me mbr op, of ik nou lilo installeerde of niet.
Ten tweede kreeg ik het systeem niet goed afgesloten na de installatie, en ikvind het altijd eng, hard resetten na een setup.
Die MBR fout heb ik opgelost gekregen, kweenie precies hoe, heb wat verschillende dinge geprobeerd na het booten van flop (mount root=/dev/hda3). lilo -u en/of cfdisk en keer opnieuw schrijven heeft het opgelost.

Actions speak louder than words

Verwijderd

Topicstarter
Is het dan niet gewoon een simpele bootflop waarmee je een cdrom kunt mounten? ?
Pagina: 1