Toon posts:

Afsluiten na bepaalde tijd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry dat ik dit ook hier post, want op Fok! heb ik dat ook gedaan, maar misschien dat hier een antwoord komt (en ik blijf kijekn op Fok, een soort site-cross-post, ik weet het ;)

Ik vroeg mij af of er misschien een programma bestaat, waarmee ik de computer kan afsluiten na, bijvoorbeeld anderhalf uur per dag? En dat ik dan meerdere gebruikers in kan stellen, en bijv. per gebruiker tijden kan instellen, als: Computeren kan niet tussen 17:00 - 19:00? En dit alles op Windows98SE.

-edit-
Oh, ik heb het bij het verkeerde onderwerp gepost. Wat de correcte ook moge zijn.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 18:59
--> SA

Alhoewel deze vraag al vaker voorbij is gekomen. Ikzelf gebruik voor de PC van m'n zusje TooMuchPC. Kan alles doen wat jij voorsteld, werkt op alle platformen, zolang ze maar engels zijn.
(Dat is iig bij WinXP zo, winXP Eng. werkt perfect, winXP NL werkt niet goed |:(. Maar mischien dat dit bij win98 niet zo is....)

Verwijderd

Topicstarter
Cutebritney schreef op 01 oktober 2002 @ 18:39:
--> SA

Alhoewel deze vraag al vaker voorbij is gekomen. Ikzelf gebruik voor de PC van m'n zusje TooMuchPC. Kan alles doen wat jij voorsteld, werkt op alle platformen, zolang ze maar engels zijn.
(Dat is iig bij WinXP zo, winXP Eng. werkt perfect, winXP NL werkt niet goed |:(. Maar mischien dat dit bij win98 niet zo is....)
Dank je wel.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 14:19

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Je hebt zeker geen server staan. Dan zou het makkelijk zijn (tenminste dat ze niet kunnen werken tussen een bepaalde tijd)

Je kan wel met dat taakentoestant regelen dat ze op een bepaalde tijd uitgaan.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.