Toon posts:

Problemen met chaintech videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn nieuwe videokaart binnegekregen. TI 4200 64mb van chaintech.

Netjes derin gehangen, drivers geinstalleerd en toen ff 3dmark gedraaid. Hij blijft dus alleen vastlopen. Ik heb de volgende configuratie:

Epox 8k3a mobo
AMD XP 1533mhz
256mb ddr 333
60 gig maxtor schijfje..
chaintech videokaart

Maar als ik mijn videokaart in me ouwe comp doe dan werkt het perfect..

oude comp is:

duron 600
256mb pc133
MSI k7tpro

Hij loopt bij mij ook niet op vastte punten vast.. UT2k3 doet het ook niet en warcraft ook niet. Alle dingen van NVIDIA(voor het proggen) kappen der ook mee...

2d gebeuren werkt daarentegen bij mij wel.

Iemand enig idee?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Watvoor voeding heb je je :?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:47

Hu9o

Schokkend

Heb je je oude detonators verwijderd? DetonatorDestroyer heet dat progie waar het mee kan.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 300 wat voeding.. onbekend merk.

Detenator destroyer? zal het is opzoeken.. denk wel dat het een driver probleem is omdat het op mijne oude comp(waar tot nu een oud vga kaartje in zat) wel goed ging toen ik deze overhing..

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd om met dat proggie de detonators te verwijderen maar hij blijft zeuren dat de bestanden in gebruik zijn en ze niet mag verwijderen(ook na het installen van gewone vga kaart en het verwijderen van de drivers)..

Heb dus ff een nieuwe install gedaan en alleen me mobo drivers + videodrivers geinstalleerd maar hij loopt nog steeds vast in 3dmark :(

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

welke O/S heb je?

miss een omslachtig idee.. maar miss is een verse install wel handig :)
weet je zeker dat het niet aan de software kan liggen.. miss wordt je vid kaart te warm? genoeg airflow in de kast?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een nieuwe install gedaan.. maar dat werkt dus niet.

Ik draai winxp

Verwijderd

Topicstarter
Kan je trouwens op die site van chaintech nog updates voor mijn kaart vinden?
(heb de site ff zitten afzoeken maar ik vind nix, misschien iemand anders wel?)

Verwijderd

heb je de nieuwste drivers voor je moederbord? Nieuwste nvidia detonators? Nieuwste directX (8.1b)?

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt! :D Het probleem zat hem in me voeding.. ik had een 350watt maar toen ik een 300 derinhing werkte het perfect.. Thnx voor de hulp allemaal :)
Pagina: 1