Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s
Verwijderd
misschien te snel gebrand/ krasje op de cd/ verborgen bestanden niet meegebrand 
edit:
hmmz, ik ben vergeten wat een vcd is, virtual cd ofzo?
hmmz, ik ben vergeten wat een vcd is, virtual cd ofzo?
nero kan geen svcd's branden (iig in cue formaat), als je de cd gebrand hebt en em daarna bekijkt, kan die ook geen sessie's vinden, da's echt bagger, i know (ben daardoor 2 films kwijt geraakt... branden -> deleten -> dan pas kijken...)
Euheu is da echt zo....OverSoft schreef op 01 oktober 2002 @ 16:33:
nero kan geen svcd's branden (iig in cue formaat), als je de cd gebrand hebt en em daarna bekijkt, kan die ook geen sessie's vinden, da's echt bagger, i know (ben daardoor 2 films kwijt geraakt... branden -> deleten -> dan pas kijken...)
hmmm moet ik dan de extra svcd optie installeren dacht dat alleen was voor encoden
BTW: brand op 4 speed
BTW: brand op 4 speed
Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s
Hoe heb je die SVCD op je HD staan? Als mpeg2-file of als bin+cue? Afhankelijk hiervan kun je het beste de volgende programma's gebruiken:
-mpeg2: Gebruik de gratis VCDeasy (www.vcdeasy.org) om er een goede, compliant SVCD van te maken (bin+cue) en gebruik de ingebakken CDRDAO om hem te branden.
-bin+cue: gebruik CDRwin of de CDRDAO in VCDEeasy (fireburner schijnt het ook prima te kunnen en zo zijn er nog een paar, Nero is er alleen niet zo'n ster in)
-mpeg2: Gebruik de gratis VCDeasy (www.vcdeasy.org) om er een goede, compliant SVCD van te maken (bin+cue) en gebruik de ingebakken CDRDAO om hem te branden.
-bin+cue: gebruik CDRwin of de CDRDAO in VCDEeasy (fireburner schijnt het ook prima te kunnen en zo zijn er nog een paar, Nero is er alleen niet zo'n ster in)
Gewoon rösti
Hmmm, ik heb hier ook twee films liggen die het niet doen. Ocean's Eleven [VCD] en Taxi 2 [SVCD], maar komt dit dan puur omdat Nero er niet mee overweg kan?
Het is toch gewoon een kwestie van een bin +cue file wegschrijven? Nou ja, ik ga eens kijken of het gebruik van een ander programma helpt.
Het is toch gewoon een kwestie van een bin +cue file wegschrijven? Nou ja, ik ga eens kijken of het gebruik van een ander programma helpt.
Hmmm is Nero dan wel goed voor branden, als ie dit niet kan en ook geen .bin
wat dan wel
maare vcd brand nero goed
wat dan wel
maare vcd brand nero goed
Nee hoor, met een beetje nieuwe versie van Nero kun je gewoon de .cue selecteren, en dan gaat ie de .bin branden. Het enige vreemde is dat .cue standaard niet weergegeven wordt in het open-venster.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:36:
cue files kan je alleen in cdrwin branden toch?
Mother, will they like this song?
Pagina: 1