SVCD brunen en dan af spelen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Watcher
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04-2022
Als ik een svcd heb en deze leest van hdd dan speelt ie perfect

na branden met nero wil de cd speler hem openen, maar de speler blijft het proberen. maar opent het niet.

met een vcd geen probleem.

wie weet raad, is het een setting

Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s

Verwijderd

misschien te snel gebrand/ krasje op de cd/ verborgen bestanden niet meegebrand :?
edit:

hmmz, ik ben vergeten wat een vcd is, virtual cd ofzo?

Verwijderd

hoe snel brand je hem? te snel kan wel eens probs veroorzaken nl. :|

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
nero kan geen svcd's branden (iig in cue formaat), als je de cd gebrand hebt en em daarna bekijkt, kan die ook geen sessie's vinden, da's echt bagger, i know (ben daardoor 2 films kwijt geraakt... branden -> deleten -> dan pas kijken...)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

OverSoft schreef op 01 oktober 2002 @ 16:33:
nero kan geen svcd's branden (iig in cue formaat), als je de cd gebrand hebt en em daarna bekijkt, kan die ook geen sessie's vinden, da's echt bagger, i know (ben daardoor 2 films kwijt geraakt... branden -> deleten -> dan pas kijken...)
Euheu is da echt zo.... :? kheb toevallig gisteren ook gedaan, toen geprobeert af te spelen, zegt tie dat tie het bestand nie kan vinden.... denk naja kijk ik morgen wel naar...... maar is dus mislukt :? :'( kutzooi kheb hem natuurlijk ook al van hd afgeflikkerd |:(

Verwijderd

cue files kan je alleen in cdrwin branden toch?

• Watcher
hmmm moet ik dan de extra svcd optie installeren dacht dat alleen was voor encoden

BTW: brand op 4 speed

Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s

• mno
  • Laatst online: 22:33

mno

Hoe heb je die SVCD op je HD staan? Als mpeg2-file of als bin+cue? Afhankelijk hiervan kun je het beste de volgende programma's gebruiken:

-mpeg2: Gebruik de gratis VCDeasy (www.vcdeasy.org) om er een goede, compliant SVCD van te maken (bin+cue) en gebruik de ingebakken CDRDAO om hem te branden.

-bin+cue: gebruik CDRwin of de CDRDAO in VCDEeasy (fireburner schijnt het ook prima te kunnen en zo zijn er nog een paar, Nero is er alleen niet zo'n ster in)

Gewoon rösti

• Canis Lupus
  • Nu online

Canis Lupus

Vosbot

Hmmm, ik heb hier ook twee films liggen die het niet doen. Ocean's Eleven [VCD] en Taxi 2 [SVCD], maar komt dit dan puur omdat Nero er niet mee overweg kan?

Het is toch gewoon een kwestie van een bin +cue file wegschrijven? Nou ja, ik ga eens kijken of het gebruik van een ander programma helpt.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Watcher
Hmmm is Nero dan wel goed voor branden, als ie dit niet kan en ook geen .bin

wat dan wel

maare vcd brand nero goed

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:36:
cue files kan je alleen in cdrwin branden toch?
Nee hoor, met een beetje nieuwe versie van Nero kun je gewoon de .cue selecteren, en dan gaat ie de .bin branden. Het enige vreemde is dat .cue standaard niet weergegeven wordt in het open-venster.

Mother, will they like this song?

Pagina: 1