Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s
Zou je kunnen proberen je probleem wat duidelijker te omschrijven
Wordt er niet echt veel wijzer van ...
[ Voor 0% gewijzigd door TheLunatic op 01-10-2002 16:21 . Reden: typo ]
Mother, will they like this song?
Misschien de schrijfsnelheid te hoog? Hierdoor worden de putjes in de CD iets minder goed en kan dus de door de warmte uitgezette cd problemen geven, probeer het eens op 8x ofzo en kijk of het probleem er dan nog is...
Dat moet natuurlijk niet uitmaken het is een 4 speed brander (4x schrijven, 12x lezen), dus snelheid kan het niet zijn... ik denk dat Watcher beter even zijn probleem duidelijker kan beschrijven
duidelijker
na het burnen in mijn lezer leggen en proberen te lezen/controleren of ie het doe
nada nopes kan de cd niet vinden
dag later of xx uren weer proberen en thada gewoon lezen en openen
hoop dat dit duidelijker is
did alles met het branden van .cue files, de rest gaat oke.
na het burnen in mijn lezer leggen en proberen te lezen/controleren of ie het doe
nada nopes kan de cd niet vinden
dag later of xx uren weer proberen en thada gewoon lezen en openen
hoop dat dit duidelijker is
did alles met het branden van .cue files, de rest gaat oke.
Pentium4 2400/533; Asus P4S8X;512 Mb PC2700; POV 4200 3,3ns; Iilyama 17"; WD JB80; Sb Audigy;Plextor 4x2x12;Plextor 32x;LiteOn48x12x48x;Pioneer 103s
Sjees man, leer 's een gestructureerd verhaal op te zetten. 
Zo praat m'n buurmeisje van 3 ook.
Maar euh: zit je computer misschien een beetje vol en wordt de boel wat warm?
't Kan natuurlijk best, als je brander helemaal ingepakt zit in de kabels en andere hardware.
Zo praat m'n buurmeisje van 3 ook.
Maar euh: zit je computer misschien een beetje vol en wordt de boel wat warm?
't Kan natuurlijk best, als je brander helemaal ingepakt zit in de kabels en andere hardware.
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Draait tijden je controle je brandprogramma nog??
Het zou namelijk kunnen dat het brandprogramma toegang tot je cd stations locked...
Het zou namelijk kunnen dat het brandprogramma toegang tot je cd stations locked...
welke cd's? tdk? ik had dit nl daar mee...
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ik heb dit met mijn Plextor 40x12x40, als ik ze meteen na het branden in m'n pioneer dvd-rom doe dan leest hij de cd wel maar hij vind niets. Na een paar minuten werkt ie wel dus ik denk dat ie idd moet afkoelen. Btw brand eens een cd en gooi die eens in je cd-rom speler en check um naarna met Nero door de informatie van de cd op te vragen. Dan werkt ie wel meteen.
En wat gebeurt er dan, als je na het branden je brander even open doet (laatje open dus), en dan meteen weer dicht dus de CD er niet uit halen. Doet 'ie het dan wel goed ?
Pagina: 1