krakend geluid in tv na verhuizing

Pagina: 1
Acties:

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Hallo, ik heb een vaag probleem.

Mijn tv kraakt op de meeste zenders. Het lijkt alof ie kraakt als er een stereogeluid komt.

SOms ineens met een ander beeld (camera) houd het ineens op.

Dit is na een verhuizing gebeurd. Ik dacht eerst aan een zwak signaal, maar nu heb ik goeie kabels en een versterker, en nog steeds heb ik er last van.

Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik het op kan lossen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:04

Rival24

I'll Be Back

Het kan zijn dat je een los contact hebt naar de speakers van je tv. Hebben we hier thuis ook wel eens gehad, maar het is niet goed om er tegen aan te blijven hengsten :P. Probeer er eens een koptelefoon in te stoppen en luister of het geluid dan nog slecht is. Als dat zo is dan ligt het probleem iets ingewikkelder denk ik.

Verwijderd

ff afstoffen en wat contact spray er in doen bij de speakers

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:04

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:18:
ff afstoffen en wat contact spray er in doen bij de speakers
Ik hoop dat je bedoelt dat ie contact spray op de contacten moet doen bij de speakers.

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:10

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

vaak zijn het idd wat half-losse contacten, die nadat ze wat warm worden juist wel of niet storen. Het beste wat je kan doen (als je wat technisch bent en een soldeerbout hebt) is even je tv open maken (als ie uit staat) en dan even naar de onderkant van print te kijken of er idd losse contacten opzitten.

-> deze dan weer lekker vastbakken

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb even geprobeerd met de scart uitgang muziek via de mixer te laten lopen, en precies hetzelfde geluid.

Kraak kraak. Erg vervelend. Maar t komt dus niet door de speakers.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:08

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Whaa! geen contact spray bij of op speakers! zijn we helemaal gek geworden!? :o
Gewoon even je zenders fine tunen op je tv.... waarschijnlijk staat ie iets naast de frequentie van de zenders....

Alles kan stuk.

Pagina: 1