• Mailyourmom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06-2023

Mailyourmom

PDQ Bach forever

Topicstarter
Hoi,

Sinds kort crasht mijn Nokia 8310 bij het openen van de Bookmarks. Moet ik misschien m'n firmware laten updaten of is er misschien een minder radicale methode om dit te verhelpen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Korakal

Up up up!

Als een software reset niet helpt (standaardinstellingen) en ik denk niet dat dat veel kans maakt zit er weinig anders op dan een SW update...

Verwijderd

Yup..

Dit wordt een software update..
8310 is nog niet zo heel oud.. in principe kun je langs een CNSP (Certified Nokia Service Point) gaan en daar vertellen dat je software butt is..

Daar kunnen ze zo zien of ie nog nokia-garantie heeft mbv imei nummer...
Zo ja.. dan zul je er niets voor hoeven betalen...

Verwijderd

mijnen 6510 heeft dit probleem niet... :)
overstappen op een 6510 ?

• Mailyourmom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06-2023

Mailyourmom

PDQ Bach forever

Topicstarter
Neu, de 8310 bevalt me voor de rest prima. Ik ga 'm wel laten upgraden. Bedankt voor de info. Hier mag nu wel een slotje op.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maar wie zegt dat er een software "update" op moet, misschien zetten ze de huidige versie wel terug (als je de nieuwste heb)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Korakal

Up up up!

ThePerfectCell schreef op 03 oktober 2002 @ 19:35:
Maar wie zegt dat er een software "update" op moet, misschien zetten ze de huidige versie wel terug (als je de nieuwste heb)
en dat noemen ze dan toch update 8)7

maar d'r komt zo regelmatig nieuwe SW uit, dat je meestal wel een nieuwere krijgt (of hij moet nét stuk zijn geweest, af fabriek is het sowieso al een tijdje geleden)
Pagina: 1