Ik wil dus een LCD-tje niet in m'n case gaan bouwen maar in m'n auto, daarop aangesloten komt een met een pincode beveiligde startonderbreker en een mogelijkheid om via een toetsenbord mijn motor te starten/stoppen, en radio aan/uit te zetten. Nu wil ik dus dat als m'n portieren geopend wordt dat je binnen 30 seconde je pin moet invoeren, alle tijden en toetsindrukkingen moet dus op het display worden gezet. Nu gebruik ik een PIC die ik ga programmeren maar die werkt op 5 volt. Nu weet ik dat je acccu 12 volt levert, maar die is behoorlijk instabiel. Weten jullie een schakelingetje om een stabile 5 volt te krijgen???
Oja, welke winkel raden jullie mij aan (in nederland, lieft R-dam) om mijn LCD-tje te kopen?? Het display moet wel een HD44780 controller bevatten, deze kan ik SUPER simpel aansturen via een PIC-tje.
Oja, welke winkel raden jullie mij aan (in nederland, lieft R-dam) om mijn LCD-tje te kopen?? Het display moet wel een HD44780 controller bevatten, deze kan ik SUPER simpel aansturen via een PIC-tje.
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!