KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Heb je hem al in een ander PCI slot geprobeerd?
Ik weet nog toen ik deze computer in elkaar zette, dat ik toen ook problemen had met m'n RealTek kaartje.
Een ander PCI slot proberen hielp mij toen.
Ik weet nog toen ik deze computer in elkaar zette, dat ik toen ook problemen had met m'n RealTek kaartje.
Een ander PCI slot proberen hielp mij toen.
Dit heeft niets met hardware te maken... Hij krijgt gewoon geen Class C ip adres van z'n router. Wat je dus moet doen is het zoeken van het probleem in de instellingen van de router, de betreffende router ken ik niet maar dergelijke instellingen zullen ongetwijfeld te vinden zijn.
werkt de kaart wel als je handmatig je ip settings invoert?
zo ja, dan moet je het probleem in je dhcp zoeken, anders in je kabels en of drivers etc
zo ja, dan moet je het probleem in je dhcp zoeken, anders in je kabels en of drivers etc
Ik heb alle PCI sloten al geprobeerd... Statisch ip heb ik nog niet geprobeerd, zal ik nog even doen zometeen.
Mijns inziens is de router goed ingesteld, want het werkt op mijn eigen pc (ook met eenzelfde realtek kaart en Win98SE) wel oke.
Mvg, Minze
Mijns inziens is de router goed ingesteld, want het werkt op mijn eigen pc (ook met eenzelfde realtek kaart en Win98SE) wel oke.
Mvg, Minze
KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Ik heb nu het statische ip geprobeerd, maar ook dit heeft geen positief effect, ik heb nu wel een schermpje waarmee ik me kan aanmelden op het netwerk (inlog venster van Client voor Microsoft netwerken) dat had ik eerder niet......
wat heb je dan nu allemaal ingesteld?minze schreef op 01 oktober 2002 @ 21:27:
Ik heb nu het statische ip geprobeerd, maar ook dit heeft geen positief effect, ik heb nu wel een schermpje waarmee ik me kan aanmelden op het netwerk (inlog venster van Client voor Microsoft netwerken) dat had ik eerder niet......
offtopic:
Dit noemen ze hier een edit button:
Dit noemen ze hier een edit button:
deze mag je ook weglaten voortaan, we weten hoe je heetminze schreef op 01 oktober 2002 @ 16:25:
Mvg, Minze
Ik heb _exact_ hetzelfde probleem, inclusief het inlogvenster dat ik krijg als ik een statisch IP-adres toewijs. Helaas is hier geen antwoord op m'n probleem te vinden.
PC achter router krijgt geen IP
Zijn er meer suggesties?
PC achter router krijgt geen IP
Zijn er meer suggesties?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()