Toon posts:

Photoshop - Schaduw wegwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Eerst zal ik maar eerlijk bekennen een redelijke newbie te zijn op het gebied van photoshop. Ik heb een aantal topics gelezen en het niveau is erg hoog, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen, EN dat ik een niet al te domme vraag stel.

Ik heb op mijn vakantie foto's gemaakt met een ouderwetse spiegelreflexcamera,
Het resultaat is vaak erg goed, maar helaas is er op een aantal foto's een schaduw te zien van een afschermkapje.
De oorzaak hiervan kan helaas niet eenvoudig verholpen worden.

Nu wilde ik mijn photo's met photoshop bewerken zodat ik die schaduw weg kan werken.

Zoals eerder vermeld is mijn kennis van php niet echt hoog, dus hopelijk kunnen jullie het uitleggen in een niet al te ingewikkelde manier.

Verder zou ik hier een photo willen plaatsen als voorbeeld maar dat lukt me niet....
confirm newbie. (sorry)

Dus, als je me kan helpen tnx

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, er is geen 'standaard manier' om dit soort problemen op te lossen; ik denk dat je het meeste resultaat boekt met gewoon wat klooien met layers en de airbrush en clone tool.

Verder hoop ik dat je ons hier niet als helpdesk aan het beschouwen bent, want die indruk kreeg ik toen ik even naar je posthistory aan het kijken was: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/17499

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

Pelle

🚴‍♂️

En op verzoek van DeFeCt :)
een foto plaats je op de volgende manier
code:
1
[img]url van de image[/img]

Maar staat dat niet in de FAQ?
Je zou in PS7 de healing brush kunenn gebruiken maar dat is moeilijk te zeggen zonder voorbeeld

Dit topic is gesloten.