Toon posts:

[KPN] direct internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met Direct Internet van KPN? met name betreffende aantal malen inbellen voordat je verbinding hebt en de kwaliteit (snelheid) van de verbinding

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

Reptile209

- gers -

Werkt vrij prima. Zet eens _al_ je instellingen bij de inbeleigenschappen uit, behalve TCP/IP. Zet het hele tel.nr in het vakje telefoonnummer en zet "Netnummer en kieseigenschappen" uit.
Of post eens wat je nu allemaal aan hebt staan en welk modem je hebt... en welk OS.

Zo scherp als een voetbal!

• paella
  • Laatst online: 08:21
Hij heeft toch geen probleem, warom moet ie dan zeggen wat voor OS ie heeft? :?

No production networks were harmed during this posting

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Ok, punt... ik ging er vanuit dat hij het gebruikt en er problemen mee heeft en dus vraagt hoe het bij anderen zit. Sorry, helpdesk afwijking :)
Het werkt dus best aardig geloof ik. Meestal meteen verbinding.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb het wel eens gebruikt als ik ergens was en moest ff snel een dail up verbinding maken, maar het werkte elke keer prima :)

Verwijderd

zet direct iemand hier het nr, dan hebben de kids die na ons komen ook de help funtie :) ik bedoel wat is het nummer, dan kunnen we dat later in dit topic nog vinden.. god je ziet dat het later is al :( ben gaar

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:33
username: kpn
password: geen (dacht ik, of anders 'kpn')
06760-12321

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Reptile209

Reptile209

- gers -

idd: geen wachtwoord

Pagina: 1