This is the Way.
Verwijderd
Dat heb nu dus ook. Ik heb de logitech MX700 de scroll en duimknoppen doen het niet in het spel, alhoewel ik em wel kan assignen in het control menu. Ik heb het trouwens hier over het spel Counter strike, andere spellen nog niet geprobeer overgens...
Welke shooters speel je? Want het lijkt me niet dat je alle shooters hebt geprobeerd die er zijn
The devil is in the details.
laatste software no probs here.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Er is een scroll fix die al dateerd uit de Q2 tijd...Ik zal hem vanaaf wel ff uppen voor je...
:/edit
AL GEVONDEN
:/edit
AL GEVONDEN
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
logitech heeft ook een fix die op hun site te downen is, maar mijn laatste ervaringen met ut2k3 demo, is dat hij het dus niet deed
tampert, kriminalpolizei
helaas patch is alleen voor 95/98 en nt4.0
ik heb xp
This is the Way.
Verwijderd
Had het probleem hier ook... Gewoon die mousware uninstallen, en dan bolt het perfect... De duimknop valt dan wel niet meer te gebruiken in games... Althans, ik heb toch nog niet gevonden hóe
hij werkt bij mij eindelijk... niet geupdate maar gewoon Mouseware ge-uninstalled
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik moest alleen de ps2 ding. Van het toetsenbord eruit halen. En dus alleen het usb dingetje gebryuiken... Toen ff openiwu opstarten en hij deed het perfect.
neej doet t nog steeds niet!!!!!!
maaar de 4de button doet t wel hoor!
This is the Way.
Verwijderd
Werkt beide? Scroll EN 4e knop?Hayfork schreef op 01 oktober 2002 @ 19:11:
hij werkt bij mij eindelijk... niet geupdate maar gewoon Mouseware ge-uninstalled
Volgens mij moet je kiezen tussen de scroll of de 4 e button.
Scroll kan je gebruiken ALS je de mouseware uninstalled.
Maar als je dat doet dan kan je de 4 e knop niet meer gebruiken
Choice is yours!
keb express helemaal geen software geinstaleerd.. klote sofware... BATERIJEN BIJNA LEEG...
plop lig je uit spel... zo gruwelijk irritant
maar mijn scroll werkt wel gewoon in schooters...
plop lig je uit spel... zo gruwelijk irritant
maar mijn scroll werkt wel gewoon in schooters...
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Ja werken allebei... maar het probleem voor jullie is dat ie cordless is... ik heb de MouseMan dual optical (met staartje)Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:44:
[...]
Werkt beide? Scroll EN 4e knop?
Volgens mij moet je kiezen tussen de scroll of de 4 e button.
Scroll kan je gebruiken ALS je de mouseware uninstalled.
Maar als je dat doet dan kan je de 4 e knop niet meer gebruiken
Choice is yours!
Zie ook: Muis problemen
en: Probleem met muis in spellen
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Pagina: 1