Toon posts:

WINXP SP1 niet te installeren :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle threads enz. al gelezen over de nieuwe SP1 voor XP. Helaas snap ik nou nog steeds niet wat ik ermee aan moet. Als ik de SP1 wil gaan installeren geeft ie voordat ie gaat installeren al een foutmelding. De foutmelding houdt in dat ik niet de goeie productkey in m'n winxp heb staan. De reden hiervoor is dat ik op elke pc op m'n werk dezelfde CD en key heb gebruikt. De licenties hebben we gewoon in huis. Nou heb ik zo'n Microsoft figuur gebeld via de helpdesk... zegt ie dat ik al m'n pc's "normaal" moet gaan installeren met de bijgeleverde cd-rom wat dus gaat betekenen dat ik alles opnieuw moet doen hier.

Mijn vraag is dus... kan ik op een andere manier toch SP1 installeren zonder dat ik die stomme foutmelding krijg? Bij microsoft kunnen ze me geen oplossing geven.

Alvast bedankt.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Heb je niet toevallig een key gebruikt die begint met FCKGW? :+

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

http://www.labmice.net/WindowsXP/articles/changeID.htm
Hier kan je een beschrijving vinden, om je orginele produktkey in te voeren, zonder dat je opnieuw hoeft te installeren.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Fire69
  • Laatst online: 13:08
XP de-activeren en opnieuw activeren met de originele product-key.
Is vrij simpel, gewoon iets in de registry veranderen, maar aangezien je het heimelijk ook voor illegale dingen kan gebruiken (stel dat je ons hier zit te beliegen :) ), ga ik niet zeggen hoe, wat of waar juist.

edit:

d'oh, net te laat! :(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Woei! WinXP SP1 is uit! ***LEZEN*** staat hoe je je key kan aanpassen, MS heeft er zelf een stuk over geschreven.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33
hiero: http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q328874 uitleg van meneer Microsoft in deze kwestie ;)

no animals were harmed during the production of this message

• Fire69
  • Laatst online: 13:08
Wel zielig eigenlijk dat die helpdesker je niet gewoon fatsoenlijk kon helpen!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

er is wel een manier om de key te veranderen maar weet zo 123 niet hoe....

ff gezocht op 'XP SP1 change key" @ google :

http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q328874

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

woei jullie waren me voor :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thx. Ik zal het nog eens lezen dan en proberen de serial te veranderen. En nu je het zegt..... m'n Winxp-serial begint idd met "FCKGW". Wel erg nep van MS. Je mag toch zelf weten hoe je je pc's installeerd..... ik bedoel.. als je eerlijk alle licenties hebt gekocht.... en alle pc's installeerd met een illegale kopie van WinXP... moet dat toch geen probleem zijn.... we betalen hier al zat voor die kutlicenties man :/

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 01 oktober 2002 @ 15:17:
Wel zielig eigenlijk dat die helpdesker je niet gewoon fatsoenlijk kon helpen!
Jah maar dat kwam denk ik omdat ik erg geirriteerd en verontwaardigd reageerde op de dingen die hij zei. Je word hier namelijk niet vrolijk van....

Maar wat moet ik nou thuis.... daar heb ik wel een illegale versie op m'n pc staan...
Pagina: 1